Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se jotain pätemisentarvetta kun miehet lupailee kaikenlaista?

Vierailija
01.06.2024 |

Olen kevät talvesta tapaillut miestä ja suhde on jo ihan kivasti vakiintunutkin. Taas vaan eräs asia on ollut iso pettymys, kuten edellisissäkin suhteissa. Mies aloitti heti lupailun kaikenlaisesta, mutta mikään ei ole toteutunut. Lupaili jo toukokuulle veneilyä (ei ole toteutunut) Lupasi, että mennään 4 päiväksi Helsinkiin ja Metallican kumpaankin konserttiin (ei toteudu, mies on töissä) Viimeisimmässä olisi pitänyt olla jo silloin kevät talvella asialla, mutta selvisi myös, että mies ei ollut tehnyt mitään asian eteen, kun tällä viikolla sanoi, että hänellä on töitä koko viikonlopun. Tämä taitaa olla todellisuus tulevastakin. Pettymys vei viimeyönäkin unet. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit.

Vierailija
2/7 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Ja siihe tuli loppu, en jaksanu tyhjiä lupauksia. Toivo herätettiin ja aina se sammui pettymykseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valitsee rahan ennen minua, koska voi itse vaikuttaa työvuoroihinsa. Ei taida olla omaatuntoa tällaisilla ollenkaan. Itse en pystyisi. 

Ap. 

Vierailija
4/7 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lupailee säännöllisen pesän toivossa. Mies saattaa myöntyä asuntolainaan,vihille ja jopa lapsiin pitääkseen keppinsä lämpimänä.

Vierailija
5/7 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilua. Voisit muistuttaa sille että mites se veneily.

Vierailija
6/7 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos toi mies on naimisissa - siltä kuulostaa.

Vierailija
7/7 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt ns. tyhjänpuhujiin. Ei pelkästään miehiin, vaan kaikkiin, jotka tekevät tyhjiä lupauksia. Päin naamaa valehtelua. Antakaa olla! Haaskaatte vain muiden aikaa. Olkaa hiljaa, jos ette kykene toteuttamaan omia lupauksianne. Naama umpeen vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi