Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut valehtelevat täällä esim. Että "olen lääkäri" tai "lapseni kirjoitti kuusi ällää"?

Vierailija
01.06.2024 |

Mitä he saavat tuollaisesta? Menee yli ymmärryksen. Provot ovat vieläpä kehnosti kyhättyjä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen lääkäri ja on vapaapäiväni, mielestäni Aihe vapaa -kirjoitukset ovat valtavan mielenkiintoisia. Yleensä en mainitse olevani lääkäri, mutta kun kirjoitan esim. koronarokotuksista, olen joskus maininnut olevani lääkäri.

Vierailija
22/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun eivät  ole itse menestyneet, yrittävät saada nostatusta sitä kautta 

Mitä nostatusta siitä saa, kun tänne nimettömänä kirjoittelee ja kaikki tietää, etteivät lääkärit todennäköisesti juurikaan täällä palstaile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on oikeustieteiden ylioppilas :)

Voi kun olen hyvä ja täydellinen äiti!

Ihailkaa ja kadehtikaa!!!

Vierailija
24/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa mitään ihmeellistä ole ja kyllä tänne lääkäreitä ja kuuden ällän ylioppilaistakin joukkoon mahtuu. 

Vierailija
25/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen lääkäri ja on vapaapäiväni, mielestäni Aihe vapaa -kirjoitukset ovat valtavan mielenkiintoisia. Yleensä en mainitse olevani lääkäri, mutta kun kirjoitan esim. koronarokotuksista, olen joskus maininnut olevani lääkäri.

Mikä näissä kiinnostaa? Tavallaan ehkä ymmärrän, kun itsekin täällä luen kirjoituksia. Itseä kiinnostaa lähinnä tavat miten toiset ajattelee asioista. 

Vierailija
26/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaiseni satuili muinoin eräälle palstalle siitä, kuinka hän lapsena kävi töissä hommatakseen koiralleen ruokaa, kuinka hän koulutti koiraansa ja opetti sille ties mitä temppuja ja kuinka hänen koiransa oli hänelle uskollinen. Totuus oli kuitenkin se, että perheen koira oli ensisijaisesti perheen isän hoitama ja kouluttama, eikä tämä satuileva sukulainen todellakaan osallistunut lapsena eikä myöhemmin nuorena aikuisenakaan perheen koiran hoitoon millään tavoin. Olen joskus miettinyt, mitä hän sai tällaisesta anonyymillä foorumilla valehtelusta?

Vierailija
27/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi on oikeustieteiden ylioppilas :)

Voi kun olen hyvä ja täydellinen äiti!

Ihailkaa ja kadehtikaa!!!

Sinnehän ne pahimmat konnat menee :)

Vierailija
28/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa niillä on harvinaisen huono itsetunto niin pitää keksiä itselleen joku alias, jolla päteä ja hakea huomiota.

Vierailija
29/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ammatti määrittäisi onko av-palstalla vai ei? Ihan taviksia ne lääkäritkin ovat. 

Vierailija
30/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyneitä hulluja, ei kannata edes yrittää ymmärtää

Vierailija
31/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuossa mitään ihmeellistä ole ja kyllä tänne lääkäreitä ja kuuden ällän ylioppilaistakin joukkoon mahtuu. 

Aloituksesta huomaa, että ne ovat provoja. Ap

Vierailija
32/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsistyneitä hulluja, ei kannata edes yrittää ymmärtää

Kuten sinua? Hullu-hullu. 

Vierailija
33/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällähän kaikki vaativalla alalla asiantuntijana(en voi kertoa tarkemmin ettei tunnisteta).

Mensan jäseniä yli taulokon menevillä pisteillä. Ja pisteitä ole enää yli vuosikymmeneen annettu ees..

Vierailija
34/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs sukulaiseni satuili muinoin eräälle palstalle siitä, kuinka hän lapsena kävi töissä hommatakseen koiralleen ruokaa, kuinka hän koulutti koiraansa ja opetti sille ties mitä temppuja ja kuinka hänen koiransa oli hänelle uskollinen. Totuus oli kuitenkin se, että perheen koira oli ensisijaisesti perheen isän hoitama ja kouluttama, eikä tämä satuileva sukulainen todellakaan osallistunut lapsena eikä myöhemmin nuorena aikuisenakaan perheen koiran hoitoon millään tavoin. Olen joskus miettinyt, mitä hän sai tällaisesta anonyymillä foorumilla valehtelusta?

Kuinka palstasatuilu on sinulta pois?

Vierailija
35/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaahan sen heti missä mennään, antaa mennä vaan. Valheellä on lyhyet jäljet sanottiin  aikanaan ja valhe kyllä paljastuu heti. 

Vierailija
36/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. T. Lääkäri jonka lapsi kirjoitti 7 ällää

Minun mieheni on sentään toimitusjohtaja, ja tuo seitsemää leikkelettä kotiimme.

Vierailija
37/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta huomaa, että ne ovat provoja. Ap

Miksi sä sitten niitä luet jos asian huomaa heti? Ohita, ei kaikkea kannata jäädä vatvomaan turhaan miksi joku tekee tuota tai joku tekee. Miten se sinun elämääsi hetkauttaa vaikka sinä syyn tietäisit?

Vierailija
38/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lääketieteen tohtori. Nostan penkistä 160kg. Hakkaisin sinut helposti. Mulla on bemari kasikoneella.

Turha alkaa mulle.

Vierailija
39/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarve päteä, tarve saada huomiota, tarve olla sosiaalinen.

Kyllä se on huomion tarve, samaan perustuu nämä tappajahoitajien teot.

Pitäisi olla huomion keskipiste, vaikka siihen ei ole mitään luontaisia edellytyksiä.

Vierailija
40/41 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. T. Lääkäri jonka lapsi kirjoitti 7 ällää

Minun mieheni on sentään toimitusjohtaja, ja tuo seitsemää leikkelettä kotiimme.

Leikkeleistä saa syövän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä