Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-KUUMEILIJAT, VKO 37***

08.09.2008 |

:)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee et kun on tarpeeksi meteliä ympärillä sitä pysyy kasassa, toisaalta hyvä niin.. Voimia sinulle! Ja saa olla pahamieli, pudotus se on nopeakin pudotus.. Sitä itse kukin toivoo ja odottaa.. (ja pettyy..)

Minä olen täällä flunssan kourissa, peitonalla kokopäivän pysyny ja kuumaa sitruunavettä juonu.. fiilikset maassa ja olo todella huono...

Rilla-ma-rilla toivottavasti saat kokeista jotain selvyyttä..

Voimia kaikille oireellisille ja oireettomille kuumeilijoille =)

Mami kp22

Vierailija
22/29 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Liini!

Pahoittelut Goikin :( Olipa kurjia uutisia.

Palelee...jo monta päivää palellut ilman flunssaa :) Saman järkyttävän jäätävän olon muistan toisesta raskaudesta. Missään yrityskierrossa aiemmin ei ole ollut tätä oiretta, siksipä toiveet korkealla. Rintoja (rinnanpäitä) kihelmöi ajoittain ja lievää etovaa(?)/heikottavaa oloa välillä. Ei paljon muita oireita. Väsyttää toki, mutta se selittyy aikaisilla herätyksillä + kiireellä töissä.

Mukavaa viikonloppua,

Bamboe kp 26/29-35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Meillä on lapset 3 ja 1 vee ja tämä kierto eka kunnon yrityskierto (edellisessä oli gynelle aika kierukanpoistoon ja edellisenä iltana tikutin oviksen, yllättäen en siis ole vielä raskaana....)

Olen seuraillut keskusteluja nyt harvakseltaan kuukauden, toisten lasten aikana roikuin täällä vähän liikaakin.. Kuulun jopa yhteen mammaporukkaan esikoisen ajoilta, joka sai alkunsa täältä.

Nyt on ihan järkyttävä kuumeilu menossa, tälläkin hetkellä mulla tossa toisella välilehdellä mammavaatenettikauppoja auki. X-) Meillä siitä poikkeuksellinen tilanne että mies oli se, josta tää kolmannen kuumeilu alkoi. Jotenkin sitten pääsin siihen aika helposti mukaan, kun sain vakituisen paikan töissä.

Lounis, kp 18/30-63, ovis oli kp 12 (jopka siis ihan ihmeellistä, viime kierrossa oli vasta kp 30!)

Vierailija
24/29 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Goikin!! *hali*

Miten kamalia uutisia... ja vielä työpäivänkin vedit sitkeenä sissinä läpi :(

Jos se nyt kesken meni niin toivotaan, että tuli ulos itsestään etkä joudu lääkärin pakeilla enää käymään. On se taatusti tarpeeksi rajua ilman kaavintoja yms. Ja ihan taatusti saat surra asiaa omien tuntemustesi mukaan, ei siihen mitään tiettyjä km-viikkoja tarvita :(

Toivotaan, että tilanne olisi pian suotuisa uudelle yritykselle!

Plussaonnittelut Liinille ja tervetuloa Lounis!

Mä se täällä pähkin että oisko se ovis viimein ollut eilen..vähän juili ja kouraisi, mutta ei todellakaan niin paljon kun yleensä oviksen aikaan. Hyödynnettiin kuitenkin ilta ja pupuiltiin ahkerasti - kuten joka ilta tällä viikolla ;) En suostu edes ajattelemaan, etten ovuloisi enää "tämän ikäisenä" tai muuta. Ja vaikka kilojakin on ylimääräisiä niin ompa niitä ennenkin ollut jopa enemmän ja silti ovulaatio on tapahtunut.. emmä käsitä. Ihan kun kroppa tietäis, että nyt noi haluis vauvan, pitää alkaa temppuileen :S

No, jatketaan yhä pupuiluita ja ensi kiertoon kyllä hankin niitä ovistestejä kun on näin epävarmaa päivine suhteen.

Eli nyt on tulossa TAAS megakierto tai normaali kierto ilman ovista. Hitsit, rupesin jo miettimään että jos ne tyhmyyksissäni asiasta tietämättä ottamani IBUMAXit (tulehduskipulääke) olisivat tehneet tän etten ovuloisikaan..

lauantaiterkuin, mannaryyni kp 20 (tai 21) / 30 (tai 38)

Vierailija
25/29 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menkat alkoivat torstaina, mutta loppuivat jo....kp onneksi 29, joten kierto lyheni kahdella päivällä ja on nyt lähellä entistä kiertoa. Terolutin ansiota. uusi yrityskierros siis alkakoon....

elinana ja kp 3/29

Vierailija
26/29 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mä niin vihaan tätä aikaa ovulaation ja mahdollisten menkkojen alkamisen välillä, tai ylipäätään loppukiertoa! Olen ihan hermoheikko ja luen kuukaudesta toiseen kaikkia sivustoja missä kerrotaan kk-kierron häiriöistä, nyttemmin ovulaatio-ongelmista... argh!

Nyt tää on vielä erityisen rasittavaa kun ovistikkujen takia tiedän, että olen ovuloinut (mikä siis mulle ei ole ihan itsestäänselvyys) ja yritetty on ajoittaa seksi oikeaan aikaan, joten nyt ei voi kun laskea päiviä.

Luonene kun ei ole kaikkein kärsivällisin, niin välillä tuntuu että pää räjähtää.. Mites te muut saatte ajan kulumaan loppukierrosta?

Tää on vielä jotenkin naurettavan tuntuista,kun on noi muksut tossa kuitenki. Onko kellään tätä samaa oloa että ei sais sanoa tälläsiä juttuja kun on jo 2 lasta olemassa..? Meillä lapsettomuutta lähipiirissä joten pitää pitää aika tavalla mölyt mahassaan....

Tuskaillen, Lounis

kp 18/30-63

Vierailija
27/29 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää räjähtää: oireiden seuraamista, päivien laskemista, pakkoseksiä.. itkua ja hampaiden kiristystä.. No mulla km pudotti maanpinnalle, ei jaksa laskea ja vahtia, ainakaan vielä..

Mä en myöskään ole kovin kärsivällinen! Joten edetty on päivä kerrallaan, hitaasti mutta varmasti. Toivoen ja peläten. Yrittäen keksiä tekemistä ettei harhaudu ajattelemaan tai maalailemaan tulevaisuutta.. Toisaalta parasta on se aika ennen menkkoja, mä olen ainakin ollu niin alamaissa, kiukkunen ja itkunen menkkojen alettua et ittensä kokoamiseen on menny jokunen päivä-viikko..

Meillä myös tuttavapiirissä ollut lapsettomuutta, he ovat projekteilleen saaneet kovasti tukea ja onnellisesti raskautuneet. Mä en osaa sukulaisille jakaa/huudella meidän ongelmista joten kovin moni ei tiedä.. Ei km:stäkään.

Muutama kaveri ei ymmärrä mun/meidän surua kolmosen suhteen kun on jo kaksi lasta, lohdutus on lähinnä sitä et teillähän on jo molempia t&p.. Yksi kaveri lohdutti että toi on lapsettomuutta (vaik on jo 2lasta) kun yritystä kuitenkin yli 2v.. ehkä tätä tuskaa ei ymmärrä kukaan muu kuin sellainen joka on samassa tilanteessa. Onhan se erilaista yrittää ensimmäistä, toista tai kolmatta lasta. Mut loppujen lopuksi se suru on kuitenkin sama!

Muistan vielä sen tunteen kun yritettiin ensimmäistä suru ja pelko oli kova, nyt todellakin tietää mitä kaipaa/tahtoo kasvavaa massua, vauvan liikkeitä, tuoksua, haparoivaa katsetta, pientä hymyä... Pelkää et saako sitä kokea enää..

Taitaa mennä vollottamisen puolelle tämäkin ilta..

=) flunssainen Mami kp 23

Vierailija
28/29 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosiaan kanssa tyttö ja poika, joten yks miehen sukulainen jo mulle sanoikin että "ette varmaakaan ole enempää tekemässä kun teillä on jo toi poikakin..." Aargh. Kyllä pojassa sitten suku jatkuu, voi jestas sentään! plah..

Tuntuu että tänään toi mieskin vauvakuumeinen on jotenkin harvinaisen ärsyttävä; aamulla makas käsi mun mahan päällä, niinkun aina kun olen raskaana. Yritin sanoa että lopeta, en viittis turhaan toivoa.. Viikon päästä kuitenkin vasta voin aikasintaan testata. Sitten hän keitti kahvia, ja kun maistoin sitä meinas oksennus lentää. Eikös siihen tokaissut, että kaikkihan sun mielestä nyt maistuu pahalta.. Mutta kun se oli väärän merkkistä kahvia, en ole siitä ikinä tykännyt! Siis jatkuvaa huomauttelua, ihan kun olisin jo raskaana, rasittavaa.

Oma napa: alamaha on kipee ja tänään on särkenyt ihan menkkamaisesti nivusia. Tissit ei ole kipeät. Oksennus on noussut vkolopun aikana suuhun 2 kertaa, joka on mulle tosi poikkeuksellista, mutta tuskin sekään mitään tarkoittaa; en ole 2 aikaisemmasta lapsesta oksentanut kertakaan koko raskausaikana.

Lounis, kp 19/30-63, siis 7 dpo, vasta.

Vierailija
29/29 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikone laulaa viimeisiä linkouksia ja illan ohjelmia odotetaan; Idolsia, BB:tä, Amazing Racea... kaikkea hyvää tulossa :) Mies ja muksut lähtivät käymään anoppilassa.

Huomasimpa tässä juuri että mulla on tissit kipeet! Ensin sydän hypähti muutaman ekstra-lyönnin; ensimmäisessä raskaudessani mulla oli aikaisin (=heti pari päivää oviksen jälkeen) alkanut tissien arkuus ainoa raskausoire eli kipeytyivät heti hedelmöittymisen jälkeen ja olivat arat monta viikkoa.

Jos nyt tunsin perjantaina oviksen niin tämmöinen sunnuntainen tissien arkuus on hyvä merkki :-)

Mutta sitten, toisaalta... mullahan on tissit kipeet aina ennen menkkojakin, tosin silloin tulevat kipeiksi vasta noin viikkoa ennen menkkoja.

Eli tää on _joko_ ensimmäinen raskausoire parin päivän takaisen oviksen ansiosta _tai_ tässä kierrossa ei ole ollut ovista (tai on ollut piilo-ovis), tulossa normaali 30 päivän kierto eli viikon päästä tulee menkat ja tämä arkuus on normaalia hormooni-toimintaa tätiä odotellessa.

Nonniin, sainpa sitten tähänkin kiertoon spekulointia... Katotaan nyt mihin suuntaan tissien arkuus menee. Silloin raskaanaollessani tulivat paljon kipeimmiksi ja aremmiksi päivä päivältä, ei oikeen voinut suihkussakaan suihkutella kohti :s

terkuin, mannaryyni *kp* *21* (tai 22) */* *30* (viime kierto 38)