Kuinka vanha pappa saa olla että vielä "kolahtaa" sillä lailla?
Mietin tässä kun olen itse vajaa 50v että minkähän ikäisille naisille sitä vielä kelpaisi...
Kommentit (31)
Kattele suosiolla 60+ vuotiaita naisia 🥰
No sehän riippuu ihan miehestä kolahtaako vaiko ei. Yli 60-vuotiaiskin voi olla varsin kolahtava ja hot kuten vaikkapa Jens Stoltenberg tai Ressu Redford.
N44
Olen 40v eikä mulla ole ikä kriteereitä miehille. Tapailen kaiken ikäisiä paljon :) Kelpaan niin nuorille miehille 18v lähtien kuin vanhoille
Olen 60 papparainen ja kyllä nuoret tytöt flirttailee. Sinänsä hassua kun en ole edes sillä tavalla suuntautunut ja rek.parisuhteessa. Eräs naiskaveri sanoi että ois karismaa.
olen samaa ikäluokkaa ja kolahtaa miehet 35+. Riippuu enemmänkin kaikesta muusta kuin siitä iästä. Älykkyys,huumorintaju, pitää itsestään ja hygieniastaan huolta, jutut osuu yksiin, kohtelee ympärillä olevia ihmisiä kunnioittavasti yms.
Vierailija kirjoitti:
Mikä luonnevika on ihmisellä jos vielä viiskymppisenä tai yli sen on haku päällä.
1. Ei ole tullut toimeen kenenkään kanssa
2. Hakee jotain sellaista tyyppiä parisuhteeseen johonka ei ole mahdollisuutta
3. Kamalat vaatimukset mutta ei itse ole yhtään mitään muuta kuin surkimus
4 On tehnyt kakarat vain jonkun kanssa heitettynä pihalle sen jälkeen
5. Ei elätä perhettään
Keksiikö joku muita vikoja lisää.
Miksi pitäisi olla jotain vikaa? Minusta viisikymppinen eronnut on parasta materiaalia: todennäköisesti lapset aikuiseksi saatettuja, mahdollisesti pitkä parisuhde takana (osoittaa sitoutumiskykyä). Talous tod. näk. ok ja kaikin puolin homma hanskassa. Miksi ei saisi kerran vielä rakastua ja nauttia uudesta ihmissuhteesta?
Pattayalla alta 100v on nuori, jos lompakko kunnossa.
Kukaan ei himoitse 50 vuotiasta kiviaikaa
Joku brittien suosittu parisuhdeterapeutti ohjeisti daily mailissa ikäeroista että juurikin 50v:lle nykymaailmassa joku 35-65 ikähaarukka on realistisin. Siis jos kyse on ihmissuhteesta.
Ihminen on henkisesti kypsä vähän yli 30v. Sen jälkeen ikä on vain numeroita. Ihminen ei juuri kasva ja kehity ja arvomaailma muutu, kun 35v. tulee mittariin.
Eli jos kuitenkin rakastut itseäsi paljon yli 15-v nuorempaan naiseen, hän kuuluu jo eri sukupolveen ja voi myöhemmin suhteessa saada sinusta "pappa-fiiliksiä", joista hän ei välttämättä pidä. Sama jos rakastut yli 15v. naiseen, voit saada myöhemmin hänestä "äippä-fiiliksiä.
35v. ikäerohaarukka alas päin oli muistaakseni 10v. ja ylöspäin 15v.
Korkeintaan 5 vuotta itseä vanhempi.