Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettikirppismyynti ja isot tavarat, vaatimus että ostaja noutaa ja kantaa itse

Vierailija
01.06.2024 |

Miten näissä on niin paljon ongelmaa? Vaikka sanon kahteen kertaan että pitää olla omat kantajat mukana, niin tulee joku yksi nainen hakemaan isoa puukaappia ja sitten tarvitsee apua 🤬

Nyt kun laitan, ilmaiseksi, painavan ulos kuuluvan painavan pöytä/penkin nettiin, niin tulee varmaan valitusta siitä että meillä on peräkärry pihassa, mutta emme kuljeta ja nosta pöytää itse ottajalle... 🙄

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä ei osaa lukea, osa ei ymmärrä lukemaansa ja loput vähät välittävät.

Vierailija
2/8 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko apua? Toivottavasti et, sillä sitten nämä ei koskaan opi. Se vaan pitää voivotella ja sanoa, että menee sitten uudestaan myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät osaa lukea. Siis ihan oikeasti monta kertaa törmännyt tähän. Yksikin kyseli kolme kertaa missä tavara on, vaikka se lukee ilmoituksessa kolme kertaa.

Vierailija
4/8 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myin ja annoin keväällä polkupyöriä torissa. Yksi pyörä oli ihan superhieno ja tiesin,  että se olisi lapsille mieleinen ulkonäön perusteella, joten laitoin kuntoluokituksen, otsikon ja ilmoitustekstin selkokielellä sellaiseksi, että kaikki huomaisivat, että pyörä ei ole ajokuntoinen. Niin eikös kymmenen tyyppiä kilpaile pyörästä sellaisilla viesteillä, että näkee heti, etteivät tajua pyörän olevan rikki.

Toisen pyörän kohdalla ostaja yllättyi hakiessaan sitä, että siinä on kumi puhki, vaikka se oli kahdesti mainittu ilmoituksessa. 

Lisäksi nämä painavan tavaran hakijat. Ilmoituksessa on tavaran mitat ja paino ilmoitettu, lisäksi mainittu, että on toisessa kerroksessa ja vähintään 3 kantajaa tarvitsee tuoda mukana. Paikalle saapuu joku yksin ja ihmettelee kun en auta. Juu, katos kun olisin auttanut, mutta tarvitaan vielä 2 kantajaa lisää. 

Vierailija
5/8 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko apua? Toivottavasti et, sillä sitten nämä ei koskaan opi. Se vaan pitää voivotella ja sanoa, että menee sitten uudestaan myyntiin.

En anna. En mä selkäleikattuna ihmisenä kanna ja nosta tuommoisia..

Vierailija
6/8 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä ei osaa lukea, osa ei ymmärrä lukemaansa ja loput vähät välittävät.

Tässä ytimekkäästi kaikki!

Vierailija
7/8 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi menee kaikki ylimääräinen kaatikselle. Suosittelen!

Vierailija
8/8 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ollut noita vaikeuksia, koska olen ostajakandidaatin kanssa sopinut asiat valmiiksi puhelimessa.

Oma on ongelmasi jos et saa viestiäsi perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi