Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko kateellinen ihminen?

Vierailija
08.09.2008 |

Minä olen, peruskateellinen lähes kaikesta. En kuitenkaan saa mitään raivokohtauksia kateuden vuoksi, mutta kadehdin monia ihmisiä, joilla muka on jotain enemmän tai paremmin kuin minulla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on jopa vaikea ymmärtää, että joku voi olla yleensäkin kateellinen. Miltä se yleensäkin tuntuu?

Vierailija
2/4 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina haluaa jotain. Keskittyy siihen mitä ei ole, eikä näe sitä mitä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä, mutta lohduttaudun sillä, että ainakin tiedostan itseäni ja ihmissuhteitani myrkyttävän kateuteni ja pistän sille lujasti kampoihin aina, kun se uskaltautuu esiin.

Vierailija
4/4 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä mä kadehdin ihmisiä, jotka ovat syntyneet akateemiseen perheeseen. Niillä lähti yliopistossa opinnot aikoinaan niin eri tavalla käyntiin. Me duunaritaustaiset jouduttiin alussa räpiköimään aika tavalla ja etsimään omaa suuntaamme, kun taas akateemisten perheiden vesat olivat jo paljon aiemmin pystyneet keskustelemaan opintojen suuntaamisesta, eri yliopistojen ja alojen kannattavuudesta yms vanhempiensa ja muiden ympärillä olevien ihmisten kanssa. Sen huomasi selvästi opintojen sujuvuudessa, suhteiden luomisessa jne.

Mutta tämä on ehkä ainoa kateudenaiheeni, en ole kateuteen taipuvainen noin yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi