Mikä ihmeen riparibuumi nyt on? Monta ei uskovaista tuttua on ostanut Tilkkutäkki-levyn.
Kommentit (13)
On nyt levy-alessa. Molemmat. Saa esim. anttiloista, prismoista yms.
Jos haluatte kuunnella ihanaa hengellistä musaa, kuunnelkaa radio deitä 101,9. Etenkin iltaisin tulee upeeta musaa. Samuli Edelmanin " tuli kirkkoon mies ja lapsi..." saa mulle mieleen ripariajat joka kerta. Tää Irinan biisi soi usein myös.
Täytyykin hakea levy heti huomenna.
Kaikki oli niin uutta ja ihanaa. Ja se nuoruus ja hulluus ;) En ehkä osaa kuvailla oikein, mut se aika jolloin oli 15 ja pääsi ekoja keroja ulos ja ne ensirakastumiset yms. JOtenkin se aika vaan henkii niistä lauluista oli ne sitten kuinka uskonnollisia tai ei...
kannattaako lajitella ihmisiä uskovaisiin ja ei-uskoviin?
Jos kuuntelee hengellisiä lauluja ja uskoo niiden sanoman, on uskovainen. Jos rukoilee joskus, on uskovainen.
Ei sitä uskovaisuuden rimaa kande nostaa niin korkealle. Mä tiedän monia ihmisiä, jotka on uskovaisia vaikkeivat itse kutsu itseään uskovaisiksi.
Mikä yleensä joku on sanomaan toisen sisimmästä?
Joku voi uskoa jollain tasolla vaikkei siitä puhukaan.
Jos hengellistä musiikkia ostaa niin onko se joku vakiomerkki uskovaisuudesta tai ei uskovasta...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2007 klo 02:00"]
[/quote]
Moni haikailee niitä vuosia
Jipun saviruukku on juuri sillä levyllä (suosittelen kuuntelemaan, jos ette ole aiemmin kuulleet, ainakin itselläni joka kuuntelukerralla kyyneleet valuu vuolaina)
Lisäksi Antti Tuiskukin tulkitsee siinä hienosti Iltalaulun ja levylllä on muitakin suomi-pop- artisteja, jotka ei yleensä ole olleet missään hengellisessä yhteydessä. Irinan siipeni murtuneet on todella hieno myös. Samoin Marzin Nymanin, Kerro ihmisille ilosta...Juha Tapiotakin on levyllä.
Upeita kappaleita. Suosittelen jokaiselle.