Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisikö miehesi seksisuhteen naiseen?

Vierailija
28.01.2007 |

Minun mies olisi ihan villinä jos olisin bi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet kyllä senkin edestä.

Vierailija
2/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " Tavallaan, vähän vaikeita kysymyksiä silleen.."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta epäilen että haluaisi kuitenkin tulla mukaan ainakin katselemaan,ja minä en haluaisi kimppakivaa. Pelkkää naista voisin harkita,mutta ei kai lesboja varattu nainen kiinnosta.

Vierailija
4/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vai,kylla minua kiinnostaa varatutkin... Grr...

Vierailija
5/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kertonut fantasioistani naisen kanssa ja hänestä se on vallan seksikästä. Kuitenkin kysyessäni mitä hän sanoisi jos ihan oikeasti " pettäisin" häntä naisen kanssa, hän ei osaa vastata..sanoo vain että ei se olisi ainakaan mitään verrattavissa miehen kanssa pettämiseen. Oikeasti naiset, miksi teillä haluttaa toista naista? Itselläni kiihottaa seuraavanlainen ajatus: tapaan naisen jonka kanssa ns. sielut kohtaavat. (Tämä on tärkeä pointti, koska rakasteluun liittyy näin naisena niin paljon tunteita!!) Sitten alamme ensitapaamisilla hieman lähestymään toisiamme, ehkä suutelisimme, vasta joskus pidemmän ajan tunnettuamme kävisimme tositoimiin. Mutta jo pelkkä ajatus naisen kanssa suutelemisestakin tekee kipeää rinnassani..niin paljon sitä haluaisin kokeilla.

Vierailija
6/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä suhde ei perustu seksuaalisuudelle, se on vain suhtee yksi osa.

Tällänen bi-muotihömppä saa vaan molemmilla inhon väreet selkäpiihin, me ollaan terveitä ihmisiä eikä mitään pervoja, onneksi!

Vierailija
7/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, mä en varsinaisesti edes haluaisi seksiä naisten kanssa vaan ihan vaan suudella ja hyväillä ja kosketella, mutta mies ei moiseen suostu. Ja se on ihan ok. Ei kai tarvitsekaan.

Vierailija
8/8 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisi, tosin kuulemma haluaisi päästä vähintään katsomaan;D

Vierailija:

meillä suhde ei perustu seksuaalisuudelle, se on vain suhtee yksi osa.

Tällänen bi-muotihömppä saa vaan molemmilla inhon väreet selkäpiihin, me ollaan terveitä ihmisiä eikä mitään pervoja, onneksi!

Buaah, no me ollaankin varmaan pervoja, niin voitais tollaistakin kai sitten hyvällä omalla tunnolla tehdä. (Ei tosin kyllä erityisesti kiinnosta, mutta kai sillä voisi uhkailla ihan vaan saadakseen kanssaihmiselle inhon väreitä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi