167 euroa jäi ja pitäis elää 4 vkoa :(
Festarilippu varmaan myytävä. Koiralle onneksi ruoka kestää sinne asti. Peruselintarvikkeet kyllä on mutta jää juhannuskin viettämättä kun ei ole rahaa. En tarvitse "mene töihin" vastauksia, niitä en näytä saavan vaikka olen hakenut sinne ja tänne, ikärasismia luulen. Ei ole helppoa olla yli-ikäinen (61v.) vaikka olisin varmasti hyvä työntekijä.
Kommentit (9)
Kuudella eurolla päivässä elää ihan hyvin jos ei ole pakko ryypätä ja polttaa. Ulkona on nyt ilmaista harrastusta ihan sen mitä tarvitsee.
Joka vuotinen juhannus siis tulee yllätyksenä jopa noin vanhalle ? Mitä ostelet festarilippuja jos ei ole varaa ? Kyllä luulisi aikuisen osaavan elää niin ettei mitään yllätyksiä kuten juhannus tule
En ryyppää enkä polta, eli niihin ei mene rahaa, mutta ahdistaa ettei voi edes kahvikupposella käydä ulkona tuttavien kanssa.
keksi joku harrastus, missä voit tienata hieman. vaikka vanhusten auttamista ja heillä siivoilua.
167€ :4= 41,75€ viikko.
Ruokin tiukassa paikassa tuolla summalla kaksi ihmistä ja jos kotivaraa on,kuten jokaisella täysjärkisellä tuppaa olemaan,menee noin puolet,eli 20€. En siis ymmärrä aloittajan ongelmaa?
I feel you. Ihan hirveää kituuttamista, eihän tuolla pärjää kunnolla. Alle 50e/vko on tosi vaikeaa syödä nykyään. Ja kun hammastahna, shampoo, vessapaperikin pitää ostaa.
Itsekin syön pelkkää puuroa lähes ja lidlin (2e) pakastepizzaa. Silti ei rahat tunnu riittävän. Olen aina väsynyt, kun en saa tarpeeksi ravintoa. Ja koska näytän riutuneelta, en saa töitä.
laita ilmoitus kaupan ilmoitustaululle, että siivousapua ja lasten hoitoa jne. pienellä korvauksella.
Vierailija kirjoitti:
En ryyppää enkä polta, eli niihin ei mene rahaa, mutta ahdistaa ettei voi edes kahvikupposella käydä ulkona tuttavien kanssa.
Mää käyn pienipalkkaisessa osa-aikaisessa työssä enkä todellakaan ole käynyt kahvilla varmaan 15 vuoteen. Repussa aina vesipullo mukana jonka saa täytettyä ilmaisvessoissa. Silti mua ei ahdista.;)
100 eurolla saa ruokaa kuukaudeksi.