Söisitkö ensimmäisillä kotitreffeillä tätä ruokaa?
Valkoista riisiä, Heinz valkoisia papuja tomaattikastikeessa, raikasta salaattia, norimerilevälevyjä ja juomaksi kivennäisvettä tai valkkaria. Jälkiruoaksi voilla maustettuja poppareita. En ehdi enää kauppaan mutta noista raaka-aineista saa jotain kyhättyä tälle illalle. Deitti tulee pian.
Kommentit (45)
Merilevä ja valkkari ei sovi yhtälöön. Sekoittaisin merilevälevyt salaattiin ja tekisin siitä japanilaistyylisen. Saarioiselta löytyy wasabin makuista salaatinkastiketta, joka sopii hyvin sekoitukseen. Laittaisin joukkoon seesamin sieniä ja paistettua tofua.
No jaa ap,
Osan noista tarjouluista söisn,
Syystä että treffeille kutsunut tyyppi, kiinnostaa minua kokonaisuutena,
Kaikkinensa.
Minua kiinnostaa treffikumppani
- ajatukset
- mielipiteet monipuolisesti
- treffukumppaninini arvomaailma
- hänen käsityksensa suimalaisesta arvomaailmasta
- ikåvä kyllä, vertailen hånen näkemyksiään omiin
- mutta ykkösjuttu kaikkinena on se, miten ihastunut / kenties myös rakastanut treffikumppaanii olen.
- ja kutes kaikki tietää, mitä pitempään suhde kestää, ja mitä enemmän seurustelevat parit
löytävär yhteisisä, arvostettuja ja kunnioittevia arvoja, suomalaisessa yhteiskunnassa
- niin sitä varmemmin yliopisto- opiskelijoista tulee pari, Ja myöhemmin perhe.
Ei kiitos. Miksi kutsut syömään jos ei ole mitään kunnollista? Viini ja popparit kelpaisi mulle hyvin.
Eihän tuossa ole lihaa ollenkaan, tai edes kalaa!
En, ehdottaisin että mennään yhdessä ravintolaan syömään tai Woltataan jotain kotiin. Voisin maksaa kyllä.