Söisitkö ensimmäisillä kotitreffeillä tätä ruokaa?
Valkoista riisiä, Heinz valkoisia papuja tomaattikastikeessa, raikasta salaattia, norimerilevälevyjä ja juomaksi kivennäisvettä tai valkkaria. Jälkiruoaksi voilla maustettuja poppareita. En ehdi enää kauppaan mutta noista raaka-aineista saa jotain kyhättyä tälle illalle. Deitti tulee pian.
Kommentit (45)
En söisi. Tuntuisi, ettei yhteiseen ateriaamme ole panostettu lainkaan.
Tilaisin itse valmiit eväät vaikka kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ulos syömään.
Itikoita turhan paljon, sisällä syödään.
En koska en todennäköisesti olisi treffeillä vegaanin kanssa. T.metsästäjä/kalastaja
Vierailija kirjoitti:
Tilaa Woltista
En käytä enkä aio tilata.
Vierailija kirjoitti:
En koska en todennäköisesti olisi treffeillä vegaanin kanssa. T.metsästäjä/kalastaja
En ole vegaani vaan lihansyöjä.
Vahvempaa viinaa, panollehan se vaan tulee.
Vierailija kirjoitti:
🤢🤢🤢🤢🤢
Hei Pallopää-mies! Siis sunko tarttis ostaa sapuskat ja näitä harkitset? Jos et keksi mitään niin osta juustotarjottimelle sopivia erilaisia juustoja. Osta jotain juusto-keksejä tai siis sellaisia juustotarjottimelle sopivia. Ota yks Puikula leipä, se missä on jotain marjaa jos löytyy. Ei kauraa kuitenkaan. Juustotarjottimeen kuuluu päärynää ja rypäleitä mutta ei tartte ottaa tähän tilaisuuteen välttämättä. Asiaan kuuluisi kait punkku mut ei nyt kiinnosta. Sokeriton koksis ja whisky tai Bacardi. Sitrunaa on. Ota joku lihaleikkele jos itsekin haluat, mä tykkään suolalihasta. Kurkkua ja tomaattia on. Jos haluat jotain perunalastuja tai juustosnakseja niin ota sit semmosia. Ota yks kahvimaito. Jos haluat jotain appelsiinimehua tms niin ota mitä itse tarvitset. Lähde jo liikkeelle!!!
Vierailija kirjoitti:
Tilaa pitsa.
Liian epäterveellistä.
Et ehtinyt kauppaan mutta ehdit pyöriä palstalla. Ja kysymykseesi vastaisin, etten haluaisi syödä tuota ruokaa, koska en voi syödä papuja.
Juokaa ensin se valkoviini pois ja mietitte sen jälkeen mitä on hyvä syödä.
raaka-aineet itsessään ovat ihan ok, mutta tuo yhdistelmä outo
Jos on tarpeeksi ihastunut niin syö mitä vain
Pyydä häntä tuomaan jotain tullessaan. Jos ei ehdi, tilatkaa jotain.
Kuulostaa enemmänkin viimeisten treffien ruualta. Kenties jopa viimeiseltä aterialta.
Onko tämä nyt se kotitreffeillä annettavan prinsessakohtelun menu?
Olisi viimeiset treffit. Arvostan ruokaa.
Miten vähän kummallinen?