Oletko käynyt katsomassa Opera Boxin esityksiä?
Kommentit (23)
En tiedä, mutta ajattelin tilata erään verkossa ilmestyvän hitaaseen journalismiin keskittyvän julkaisun. Erityisesti viimeisin juttu kannattaa tsekata!
Olisin mennyt viimeisimpään, mutta oli kiire tunkea sukkapuikkoja silmämuniin ja raastinrautoja peräsuoleen.
Minulla on ollut liian kiire lukiessani juttua eräästä Muusikosta, joka imee muutakin kuin mehujäätä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut liian kiire lukiessani juttua eräästä Muusikosta, joka imee muutakin kuin mehujäätä.
Niinkö? Mitähän hän imee?
Jotakuta triggeröi pahasti joko sana ooppera tai box eli laatikko.
Kiitos vinkistä Ap, täytyy katsastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kyseessä ei ole mokan imeminen?
Vierailija kirjoitti:
Jotakuta triggeröi pahasti joko sana ooppera tai box eli laatikko.
Kiitos vinkistä Ap, täytyy katsastaa.
Hienoa! Toivottavasti nuoret muusikot saavat asiallisen korvauksen työstään kulttuurin vapaalla kentällä.
Itse kuuntelen oopperaa mieluiten LP-levyiltä 😇
Olisihan ihan vinkeä näky, kun jossain konsertissa puolella kuuntelijoista olisi alasuoja paikallaan vaatteiden päällä. 😆 Pieni kannanotto.
Lähteekö kukaan mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Olisihan ihan vinkeä näky, kun jossain konsertissa puolella kuuntelijoista olisi alasuoja paikallaan vaatteiden päällä. 😆 Pieni kannanotto.
Lähteekö kukaan mukaan?
Loistava idea :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kyseessä ei ole mokan imeminen?
Ilmeisesti kyseessä on aika iso moka.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan ohjelmistoa ja eritoten tiimiä.
Tää on kyllä niin iso case, kansallisoopperan ja hänen johtamien kuorojen sekä myös boxin on reagoitava. Lisäksi muutama päivä sitten pääsi agentuurin listoille, taitaa olla mahalasku tulossa.
Kivaa mainosta Boxille, jolla alkanut iso kansainvälinen hanke, ja nyt paljastuu että ainakin 1/3 johdosta on täynnä mätää.
Minulle, kuten monelle muullekin, on esitelty pyytämättä ja yllättäen vastaanotettuja Opera Boxin "esityksiä" kännykän ruudulta.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa mainosta Boxille, jolla alkanut iso kansainvälinen hanke, ja nyt paljastuu että ainakin 1/3 johdosta on täynnä mätää.
Taitaa olla vähän suurempi osa kuin 1/3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vähän suurempi osa kuin 1/3
No joo, kyllä, mutta tämä 1/3 on nyt paljastunut ja tullut julkisuuteen. Toinen ei (vielä).
Oon myös ollu tän tyypin kyydissä ku se ajaa kännissä ja kuullu monta kertaa että sen kaverit on joutunu repimään siltä auton avaimia pois kosteiden iltojen päätteeks
Uskaltaako ilman munasuojia?