Ihmisten on aika palata takaisin juurilleen ja luonnolliseen elämään
Ei tää toimi tällee nykysellä mallilla, kaikki on ihan sekasin kokoajan
Sit meil on jotain "asiantuntijoita" vatvomassa vuodesta toiseen TEEVEESSÄ turhanpäiväsiä pohdintojaan siitä, että miksi ihmiset voivat huonosti
Ei tää voi jatkuu tälläsenä, että kokoajan vaan jaaritellaan tyhjää eikä toimita ollenkaan, kaiken annetaan vaan valua viemäristä alas, minkä jälkeen teeveessä on taas pari "asiantuntijaa" pohdiskelemassa, miksi näin tapahtui :D
En mä ainakaa jaksa tätä enää, saman vatvomista vuodesta toiseen, samassa kehässä pyörimistä
Kai täält Suomesta on sit vaan pakko muuttaa pois, ku ei tääl ihmiset yksinkertasesti tajua mitään
Kommentit (6)
Ihmisen "luonnollinen" elämä loppui jo kivikaudella tulen keksimiseen.
Miten alkeellisia oloja AP mahtaa tarkoittaa? Saako olla juokseva vesi? Entäs sähköt? Säilytetäänkö ruokia maakuopassa, vai saako olla jääkaappi, jos siihen tuotaa sähkön itse?
Olen siinä samaa mieltä että voitaisiin palatatakaisi yksinkertaisempaan elämään... teknologia ja helppo elämä on tehnyt ihmisistä laiskoja eikä kestetä enää epämukavuuksia.
Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä.
Mihin voi palata kun luontoa ei enää oikein ole missään. Kaikki on asfaltoitu, ja puut kaadettu.