Ai saitte huonoa palvelua?
Mistäköhän johtuu? Asiakas valittaa vain siksi koska ei ole muuta tekemistä eli miksei palvelijakin voisi olla veemäinen takaisin? Olen itse ollut veemäinen koska asiakas oli veemäinen minulle. Valitti niin PIENESTÄ kuin tatuointi, ei luoja. Miten se tatuointi vaikuttaa siihen palvelun laatuun? Ei mitenkää, diootit... Voisitte asiakkaat oikeesti niinku pikkuhiljaa herätä?? Tai ajatella jotain muuta kuin itseänne.. Ex työkaveri sai sydänkohtauksen töissä ja kaatui. Hänen kädessään olevat lautaset tippuivat ja ruokaa osui vähän jonkun asiakkaan päälle niin asiakas kehtasi valittaa miehelle joka makaa kohtauksen saaneena maassa. Silloin tuli sanottua asiakkaalle pari valittua sanaa. Teidän takia ketään ei huvita palvella kunnolla. Syökää ja olkaa kotona jos on noin vaikeeta elämä? Olisi kiva jos tämä teksti saisi parannettua teidän käytöstapoja asioidessa kaupoissa/ravintoloissa.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kauppa voisi paremmin ilman Kpää asiakkaita. Fakta.
Samaistun.
En valita huonosta palvelusta, tatuoinneista jne. Toisaalta en koskaan jätä juomarahaa, vaikka tarjoilija kysyy, että "laitetaanko tippiä". Vastaan iloisesti, että "kiitos ei" ja huomautan, että 28,50 + 9,90 ei ole 39,4 e vaan euron vähemmän. Eli saisinko korjatun laskun, kiitos.
Yleensä ihmisten kannattaisi ajatella että niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ole ystävällinen ja hyvä niin useimmiten saat samanlaisen vastauksen.
Se on kyllä oikeasti ihan käsittämätöntä kuinka huonotapaisia ihmisiä voi olla! Ylimielistä ja ihan naurettavaa käytöstä - etenkin sellaisilla n. 60v. naisihmisillä. Etenkin nuoret naispuoliset aspat saa siipeensä, ei uskalleta aukoa päätä ikäisilleen tai miehille.
Kummallista. Omat kokemukseni taas ovat,että kun on ystävällinen ja hymyilee niin joku tympääntynyt asiakaspalvelija kohtelee kuin roskaa. Esimerkki: Tilasin jääkahvin ja pullan mukaan,pullan sain heti mutta kahvista sanottiin että hetki menee,ok ei siinä mitään. Mutta sitten istuin ja katsoin kun ihmisillä kulkee tiskillä eikä minun kahviani kuulu. Odotin 20 min ja menin tiskille että anteeksi? Onkohan kahvini valmis? Jäälatte? Myyjä käänsi selän ja leikki kuuroa! Hämmentyneenä poistuin pullan kanssa,ilman kahvia jonka olin jo maksanut.
Mä olen ollut asiakaspalvelutyössä ja kyllä osa asiakkaista oli veemäisiä, mutta tosiasia on, että myös asiakaspalvelijoista löytyy tympeitä ihmisiä.
Kyllä niitä asiakaspalvelijoitakin on kaikenlaisia, aina silloin tällöin saanut todella tympeää palvelua.
Jokainen kauppa voisi paremmin ilman Kpää asiakkaita. Fakta.