Mitä mieltä jos et ketään muuta löydä -avioliitoista?
Radiossa sanottiin, että Japanissa on yleistynyt ei-romanttiset avioliitot, joissa mennään naimisiin kaverin/ystävän kanssa kun ei muitakaan löydetä. Mitä mieltä? Olisiko sinusta siihen?
Kommentit (8)
Jos molemmat samalla linjalla, niin aikuiset voi tehdä keskenään mitä huvittaa.
Mieluummin ei naimisiin kuin tyytymissuhteessa. Mielestäni tämä ei ole siinä mielessä kysymys muodossa, olisiko minusta siihen vaan ennemminkin kysymys, jossa joko tyydytään tai jätetään mahdollisuudet avoimiksi.
Olen kerran nuoruudessani yrittänyt. Ei todellakaan toiminut. Olimme vain kämppiksiä ja kohta ei kestänyt toisen hajuakaan.
Perhe-elämä on sen verran rankkaa hullunmyllyä, että en ryhtyisi siihen ilman romanttisen rakkauden parisuhdetta. Sellaisessa olen ollut kohta 29 vuotta, kuopuskin kohta täysi-ikäinen. Enää ei ole rankkaa, rakkautta on edelleen
Ihan sama olisi asua kämppiksen kanssa. Se olisi parempi, koska kämppiksen kanssa on helpompi saada sopu aikaan miten kotityöt hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Perhe-elämä on sen verran rankkaa hullunmyllyä, että en ryhtyisi siihen ilman romanttisen rakkauden parisuhdetta. Sellaisessa olen ollut kohta 29 vuotta, kuopuskin kohta täysi-ikäinen. Enää ei ole rankkaa, rakkautta on edelleen
Tämä! Minulle kuitenkin se elämän iso juttu on ollut saada lapsia, ja mieluummin useampi. Olen myös halunnut näyttää lapsilleni, että romanttinen rakkaus on mahdollista saavuttaa ja ylläpitää. He sitten itse valitsevat, mitä haluavat elämältään.
Jos löytyisi edes se kaveri/ystävä niin olisin tyytyväinen.
En menisi naimisiin sellaisen kanssa, johon en tuntisi romanttista vetovoimaa.