Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko niin superkaunis ettei miehet edes uskalla ahdistella? Kerro kokemuksistasi superkauniina joka saa olla aina rauhassa kaikkialla?

Vierailija
30.05.2024 |

Superkauniit naiset saavat olla rauhassa kun taviskauniita ahdistellaan. Olitko nuoren niin superkaunis?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin mahdoton määritellä super kaunis. Minun sinun hänen, miesten, naisten, suomalaisten mielestä? Kaveri jota minä pidän super kauniina ei välttämättä olekaan sitä miesten mielestä jne. Toki yleisiä kauneuskrireereiä on jotka tiettyyn pisteeseen asti on kaikilla aika samat mutta sitten joku niin super kaunis ettei edes ahdistella- kategoria on kyllä jo vähän mahdoton. Ihan huippumallitasoisista naisista ihmiset kiistelee että onko oikeasti kaunis vai ei, aina kun on joku maailman kaunein nainen julistettu taas jossain naisten lehdissä niin kansan syvät rivit on sitä mieltä että ihan rotan näköinen.

Ainiin ja tähän lisänä vielä että miestenkin motiivit ahdistella vaihtelee laidasta laitaan. Onko kyse sairaasta vallankäytöstä, tökeröistä käytöstavoista ja tilannesokeudesta, huomionhakua, oman egon pönkitystä, yleistä naisvihaa jnejne 

Vierailija
22/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaa ja väittelyä,eli kysymys on ihan turha,ei ole kaunista naista,millä sen määrität.Sata miljoonaa naista riviin kerro kuka on kaunein,eikö onnistu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on superkaunis ja häntä ei ahdistella. On klassisen kaunis ja tyylikäs. Vakava ilmeinen ja ujo.

Vierailija
24/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riipu ahdistelu uhrin ulkonäöstä.

Ihan sen tekijän päänupista.

Vierailija
25/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua ,joo kellariin vaan superkaunottaret kun ne ei voi liikkua ihmisten ilmoilla,itsekehu haisee aurinkoon saakka.

Vierailija
26/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on näin naisen näkökulmasta todella kaunis. Noin 30v ja näyttää sellaiselta Katie Holmesilta nuorena. Miehet töissä ei kyllä lirkuttele sille tuijottaa kyllä vähän haikeana ja vähän näyttää jäätyvän sen seurassa esim kahvitunnilla. Ei tule kaksimielisiä vastauksia kuten vaikkapa minulle ei niin kauniille, muttei rumallekaan 40v naiselle, jonka ympärillä 50v setämiehet pyörii. Kysyin tässä yks päivä yhdeltä näistä sähköautosta yhtä asiaa ja heti lähti kunnon ajoa vaatii ja keppi puuttuu wink wink jutut päälle. Mieluummin olisin se superkaunis. Se jos kysys niin saattas saada sen teknisen perustellun vastauksen samassa tilanteessa.

Vierailija
27/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri on näin naisen näkökulmasta todella kaunis. Noin 30v ja näyttää sellaiselta Katie Holmesilta nuorena. Miehet töissä ei kyllä lirkuttele sille tuijottaa kyllä vähän haikeana ja vähän näyttää jäätyvän sen seurassa esim kahvitunnilla. Ei tule kaksimielisiä vastauksia kuten vaikkapa minulle ei niin kauniille, muttei rumallekaan 40v naiselle, jonka ympärillä 50v setämiehet pyörii. Kysyin tässä yks päivä yhdeltä näistä sähköautosta yhtä asiaa ja heti lähti kunnon ajoa vaatii ja keppi puuttuu wink wink jutut päälle. Mieluummin olisin se superkaunis. Se jos kysys niin saattas saada sen teknisen perustellun vastauksen samassa tilanteessa.

Mitä jos vaan kuittaisit suoraan näille setämiehille päin naamaa niistä limaisista jutuista, kuten aikuiset tekee?

Vierailija
28/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on todistettu jos on superkaunis ei ahdistella!

Vierailija
29/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että superkaunis ei välttämättä saa olla täysin rauhassa mutta lähestymiset ovat kohteliaita ja asiallisempia. 

Vierailija
30/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kauniita kunnioitetaan enemmän? Ei mikään yllariä 

Vierailija
31/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen vain ruma ja plus-kokoinen, joten saan olla rauhassa kaikkialla.

Vierailija
32/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kaunis kenenkin  mielestä ja kuka ei. Katsojasta täysin kiinni. Ei ole olemassa ihmistä joka olisi kaunis tai komea kaikkien mielestä.

Kyllä on. Esimerkiksi vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta on kaunis kaikkien mielestä 

Vierailija
33/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luultavasti ole mikään superkaunis. Ei minua ahdistella mutta olen mielestäni kalliin näköinen heti kun panen paremmat vaatteet päälle. Korutkin ovat näköjään vähemmän on enemmän. Olen pienikokoinen ja näyttää siltä että se on suojannut minua niin että tavismiehet eivät ole heti roikkumassa perässäni. Sen sijaan olen ollut tilanteissa jotka saavat minut miettimään että kyllä maskuliiniset hyvännäköiset miehet tykkäävät minusta mutta vaarana on myös sellaiset joilla jotain pedofiilitaipumusta ja se on todella inhottavaa... Olen joutunut kaksi kertaa tuntemattoman raiskaamaksi ja kerran tutuntutujen oudon tyypin ja se oli sellainen kerta kun juomani oli huumattu ja olin aivan sekaisin.

Vierailija
34/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että meillä oli aikoinaan sellainen superkaunis nuori nainen töissä. Kukaan miehistä ei uskaltanut edes kunnolla puhua sille. Ei tietoakaan flirttailusta tai ihan mukavien juttelusta, kun se oli niin pirun kaunis.

Vierailija
35/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luultavasti ole mikään superkaunis. Ei minua ahdistella mutta olen mielestäni kalliin näköinen heti kun panen paremmat vaatteet päälle. Korutkin ovat näköjään vähemmän on enemmän. Olen pienikokoinen ja näyttää siltä että se on suojannut minua niin että tavismiehet eivät ole heti roikkumassa perässäni. Sen sijaan olen ollut tilanteissa jotka saavat minut miettimään että kyllä maskuliiniset hyvännäköiset miehet tykkäävät minusta mutta vaarana on myös sellaiset joilla jotain pedofiilitaipumusta ja se on todella inhottavaa... Olen joutunut kaksi kertaa tuntemattoman raiskaamaksi ja kerran tutuntutujen oudon tyypin ja se oli sellainen kerta kun juomani oli huumattu ja olin aivan sekaisin.

Ei minua ahdistella.. minut on kaksi kertaa raiskattu + jotain?!

Vierailija
36/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Superkauniit eivät palstaile, valitettavasti

Miten niin.

Superkauniit ovat ihmisiä, ihmiset palstailevat. 

Vierailija
37/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen tytär on kaunis, siro ja urheilullinen mutta ei superkaunis koska ei saa olla rauhassa. Jos ei töissä asiakkaat ehdottele niin jopa oman poikaystävän tutut yrittää iskeä.

Vierailija
38/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se kuka on kaunis ja millä tavalla on täysin makuasia esim. jonkun mielestä  suerkaunis nainen ei ole mun makuuni välttämättä edes kaunis jne.

Sekä mun kohdalla asia menee niin että joku voi olla siten kaunis että  häntä pystyy hyvin katsomaan mutta ei välttämättä ole millään tavalla haluja herättävän näköinen.

Eikö tänä maailman vanhimman ja tylsimmän kliseen voisi jo haudata tai kieltää, kaunis on kaunis eikä se ole mikään maku asia ja sama koskee rumia ja lihavia ja kaikkea.

Vierailija
39/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kaunis kenenkin  mielestä ja kuka ei. Katsojasta täysin kiinni. Ei ole olemassa ihmistä joka olisi kaunis tai komea kaikkien mielestä.

Noin rumat ihmiset sanovat itselleen.

Ihan höpöhöpöä. Mieltymyksiä toki on, mutta eivät ne vaihtele niin villisti että jonkun kymppi olisi toisen ykkönen.

Vierailija
40/40 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Esimerkiksi vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta on kaunis kaikkien mielestä 

Onko superkaunis ettei koe ahdistelua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi