Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko niin superkaunis ettei miehet edes uskalla ahdistella? Kerro kokemuksistasi superkauniina joka saa olla aina rauhassa kaikkialla?

Vierailija
30.05.2024 |

Superkauniit naiset saavat olla rauhassa kun taviskauniita ahdistellaan. Olitko nuoren niin superkaunis?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superkauniit eivät palstaile, valitettavasti

Vierailija
2/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi Zendaya?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuttua että jos olet superkauniin naisen kanssa baarissa miehet tulevat sinua iskemään?

Vierailija
4/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi en ole, koska minua on kyllä ahdisteltu ihan lapsesta (12 v) asti. Vielä nykyäänkin silloin tällöin, vaikka ei sitä kukaan palstakeijo tietenkään usko, saati tunnusta itse harrastavansa. 

Rummo 48

Vierailija
5/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi en ole, koska minua on kyllä ahdisteltu ihan lapsesta (12 v) asti. Vielä nykyäänkin silloin tällöin, vaikka ei sitä kukaan palstakeijo tietenkään usko, saati tunnusta itse harrastavansa. 

Rummo 48

En usko

Terveisin, Keijo

Vierailija
6/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa myös superkauniin nuoren naisen kaverina kokemuksistasi

Vierailija
7/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika rahikaisella. Taitaa olla niin hyvä henkilökohtainen hygienia minulla, että kiertävät jo kaukaa. (Superpuhdas.)

Vierailija
8/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa superkauniiden kavereiden kokemukset miten superkaunista naista ei ahdistella

Vierailija
9/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari superkaunista ystävää, eivätkä saa olla rauhassa missään.

Vierailija
10/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kuka on kaunis ja millä tavalla on täysin makuasia esim. jonkun mielestä  suerkaunis nainen ei ole mun makuuni välttämättä edes kaunis jne.

Sekä mun kohdalla asia menee niin että joku voi olla siten kaunis että  häntä pystyy hyvin katsomaan mutta ei välttämättä ole millään tavalla haluja herättävän näköinen.

Vierailija
11/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ne taviskauniit vaan ovat enemmän miesten mieleen tai ainakin niiden miesten mieleen jotka heitä ahdistelee.

Vierailija
12/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen kertoo ettei erittäin kaunista naista ahdistella!

Vierailija
13/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuttua että jos olet superkauniin naisen kanssa baarissa miehet tulevat sinua iskemään?

Jos olen superkauniin naisen kanssa liikkeellä niin toiset naiset kiinnostuvat minusta enemmän

M43

Vierailija
14/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi henkilö on tehnyt melkein koko ketjun.

Vierailija
15/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen kertoo ettei erittäin kaunista naista ahdistella!

Ehkä ne sellaiset naiset ei olekkaan miesten mieleen niin kauniita kuin naisten.  Enemmän kertoo siitä ettei ole haluttavan näköinen jos saa olla kaikkialla rauhassa miehiltä.

Vierailija
16/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole superkaunis mutta en myöskään ruma. Saan olla rauhassa, olen aina saanut.

Vierailija
17/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kaunis kenenkin  mielestä ja kuka ei. Katsojasta täysin kiinni. Ei ole olemassa ihmistä joka olisi kaunis tai komea kaikkien mielestä.

Vierailija
18/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu minun superkauniilla tuttavalla.

Vierailija
19/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nimesi Zendaya?

Väärä ketju? Eipä ole Zendaya kovin kaunis. 

Vierailija
20/40 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin mahdoton määritellä super kaunis. Minun sinun hänen, miesten, naisten, suomalaisten mielestä? Kaveri jota minä pidän super kauniina ei välttämättä olekaan sitä miesten mielestä jne. Toki yleisiä kauneuskrireereiä on jotka tiettyyn pisteeseen asti on kaikilla aika samat mutta sitten joku niin super kaunis ettei edes ahdistella- kategoria on kyllä jo vähän mahdoton. Ihan huippumallitasoisista naisista ihmiset kiistelee että onko oikeasti kaunis vai ei, aina kun on joku maailman kaunein nainen julistettu taas jossain naisten lehdissä niin kansan syvät rivit on sitä mieltä että ihan rotan näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän