Onneksi sain eilen S-pankin tiliin uuden debit-kortin. Stressasin asiaa, että ehdinkö saada tällä viikolla kumpaankaan pankkiin uutta kortti
Kyse siis siitä, että yksi lasku on mennyt perintään ja tuli maksuhäiriömerkintä. Mulla on sekä Pop-pankissa että S-pankissa luottokortit ja luonnollisesti molemmissa korteissa on myös debit-ominaisuus. Viime viikon torstaina meni käyttökieltoon Pop-pankin kortti eikä voi käyttää debittiäkään. Onneksi oli tuo S-pankin tili mihin sain siirrettyä rahaa, että pystyn kaupassa käymään. Heti tuolloin torstaina tilasin dedit-kortit molempiin tileihin, mutta tässä on saanut jännittää ehtiikö kumpikaan kortti tulla huomiseen mennessä kun saan palkan ja pitäisi isommat ruokaostokset tehdä. No eilen onneksi tosiaan tuli tuo S-pankin kortti. S-pankista ei ole kuitenkaan tullut ilmoitusta, että luottokortti/debit-korttia ei saisi käyttää.
Ei liity luottokortteihin tuo perintään mennyt lasku vaan on ihan muu lasku. On ollut todella tiukkaa taloudellisesti enkä pystynyt maksamaan laskua. Nyt siitä on sovittu maksuaikataulut ja kun lasku on maksettu niin merkintä poistuu. Luottovelat olen maksanut kuten pitää.
Niin ja huomenna saan S-pankkiin heti rahaa kun siirrän ensi toisessa pankissa rahaa aikuisen lapseni tilille ja hän siirtää ne mobilepaylla mulle. En kertonut lapselle mitään tuosta maksuhäiriömerkinnästä vaan sanoin vain, että pitää saada perjantaina maksettua S-pankin luottokorttilasku ja niin se oikeasti pitääkin saada maksettua. Samalla siirtää sitten isomman summan rahaa jos ei huomenna tule Pop-pankin uusi kortti.
Joo omaa tyhmyyttä, mutta minkäs teet.
Kommentit (4)
Eipä ole vieläkään tullut S-pankista ilmoitusta, että Visa suljettaisiin. No en ole sitä kuitenkaan käyttänyt vaan olen käyttänyt uutta debit-korttia.
Laita kortista kuvat molemminpuolin, muuten ei uskota.
Vierailija kirjoitti:
Laita kortista kuvat molemminpuolin, muuten ei uskota.
Älä viitsi olla typerä.
Ap
Ai niin eilen tuli Pop-pankin kortin tunnusluku postissa, että kai se korttikin pian tulee. Täällä ei tänään jaeta postia, että ehkä huomenna tulee kortti.
Ap