Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-studiossa puhutaan tänään palstauleista ja vihapuheesta

Vierailija
29.05.2024 |

Katsokaa!

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassariluuseri on taas kiukuttelemassa palstalla. Harmittaako? Itkettääkö? yhyy byääh nyyh perust yhyy byääh!

Vierailija
62/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen puoluetoimisto se täällä taas vääntää. Katsokaa illalla se ruotsidemokraattien dokkari. Kertoo vähän miten persut toimivat suomessa. Veljespuolueita.

Persujen puoluetoimisto tuskin jaksaa käyttää aikaansa kaltaisesi vassaripellen kanssa vääntämiseen. Tämä on enemmänkin meidän tavallisten ihmisten iltahuveja. On huvittavaa kun provosoidut niin että suorastaan voi aistia kiukkusi määrän kun alat spämmäämään aina vaan kiihtyvällä tahdilla.

Huvittavinta on kun täällä väitetään persuksi, vaikka et olekaan persu. Persupsykoosit tulilla joka ikinen ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistä naisviha kumpuaa?" Niin, kertokaas miksi vihaatte Riikka Purraa?

Se että Purraa kritisoidaan, ei johdu hänen sukupuolestaan, vaan asemastaan ja toiminnastaan. 

Miksi kritisoijat siinä tapauksessa haukkuvat hänen ulkonäköään, ilmeitään ja pukeutumistaan?

Vierailija
64/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat äärioikeistolaisia ja se on fakta. Ovat ottaneet lahjuksia Venäjältä ja pelaavat Venäjän peliä.

Vassari valehtelee ja projisoi AINA!

Mitenkäs 1917 tapahtumat menikään...?

Vierailija
65/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen puoluetoimisto se täällä taas vääntää. Katsokaa illalla se ruotsidemokraattien dokkari. Kertoo vähän miten persut toimivat suomessa. Veljespuolueita.

Persujen puoluetoimisto tuskin jaksaa käyttää aikaansa kaltaisesi vassaripellen kanssa vääntämiseen. Tämä on enemmänkin meidän tavallisten ihmisten iltahuveja. On huvittavaa kun provosoidut niin että suorastaan voi aistia kiukkusi määrän kun alat spämmäämään aina vaan kiihtyvällä tahdilla.

Te hoidatte sen puolen. Ihmiset kyllä tietävät mitä teette joten ei minun tarvitse päätäni vaivata tai stressata teistä. Itse asiassa en voisi vähemmän välittää. Itse te tuhoatte itsenne, riittää että katselen sivusta.

Vierailija
66/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä puhutaan persuista? Ei siitä mainittu studiossa sanallakaan.

Vierailija
67/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät arvosta valehtelijaa ja takinkääntäjää. 

Vierailija
68/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat äärioikeistolaisia ja se on fakta. Ovat ottaneet lahjuksia Venäjältä ja pelaavat Venäjän peliä.

Jos sanoo sanan fakta on yleensä tapana laittaa perustelut asialle. Linkkejä kiitos?

Vierailija
69/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassari valehtelee ja projisoi AINA!

Mitenkäs 1917 tapahtumat menikään...?

Nyt taitaa kuitenkin olla 2024 joten jos keskittyisit nykyaikaan. Ei se teidän edeltäjännekään mainetta niittänyt. IKL??

Vierailija
70/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska palstaulivassari ei osaa muuta kuin kääntää kaikki aiheet persuihin. Oikeastaan tuo pakkomielle alkaa vaikuttaa siltä että jonkun pitäisi tehdä sellainen huoli ilmoitus tuosta mielisairaasta. Tiedä vaikka se jonkun tappaisi kun luulee tätä vihollisekseen persuksi. Tuntuu olevan niin kova pakkomielle ja vihan kohde persut tuolle hullulle.

Vierailija
71/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te hoidatte sen puolen. Ihmiset kyllä tietävät mitä teette joten ei minun tarvitse päätäni vaivata tai stressata teistä. Itse asiassa en voisi vähemmän välittää. Itse te tuhoatte itsenne, riittää että katselen sivusta.

No aikamoista älämölöä ja kiukuttelua pidät päivittäin pelkäksi sivussakatselijaksi. LOL!

Vierailija
72/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoo sanan fakta on yleensä tapana laittaa perustelut asialle. Linkkejä kiitos?

JÄsenyys (AfD) ja kun käry kävi niin siirtyivät toiseen vastaavaan liittoumaan yhdessä Unkarin Orbanin kanssa.

Vierailija
73/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnut kyllä stressaavan aikalailla. Oletko ajatellut että terapiassa voisit ehkä löytää tasapainon ja ne voisivat siellä neuvoa sinulle muitakin harrastuksia kuin persuista palstalla jauhamisen?

Vierailija
74/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska palstaulivassari ei osaa muuta kuin kääntää kaikki aiheet persuihin. Oikeastaan tuo pakkomielle alkaa vaikuttaa siltä että jonkun pitäisi tehdä sellainen huoli ilmoitus tuosta mielisairaasta. Tiedä vaikka se jonkun tappaisi kun luulee tätä vihollisekseen persuksi. Tuntuu olevan niin kova pakkomielle ja vihan kohde persut tuolle hullulle.

Kaikilla kuitenkin samat Neuvostoliitosta otetut keinot käytössä? Tsiisus mihin tämä maa on vajonnut.

Vierailija
75/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että Riikka Purraan kohdistuu naisvihaa. Naisen pitäisi olla loputtoman empaattinen äitihahmo.

Vierailija
76/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska:

A: Riikka fantasioi ihmisten ampumisesta junassa. 

B: Riikka avoimesti halveksii suomea ja suomalaisia ja ilkkuu meille oikeissa töissä kävijöille. 

Siksi. 

Vierailija
77/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselet sivusta? Sinä spämmäät täällä persuista aamusta iltaan. Onko se sinun mielestäsi sivusta katsomista?

Vierailija
78/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko siitä, että ketjussa heti toisessa viestissä joku persu uhriutui Riikan puolesta. 

Vierailija
79/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kröhöm vasemmistonaiset jotka auliisti ottavat tänne kaikenkarvaisia pakolaisia, tekevät kyllä karhunpalveluksen tytöille ja naisille.

Vierailija
80/162 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra on väkivaltainen ja psykoottinen vihaaja, sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

Kyllä olen tavannut täysin häiriintyneitä naisiakin. Puistattaa oikein ajatuskin. Mutta en vihaa naisia, vain muutamia yksilöitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän