Mikä laulu tulee mieleen kun ajattelet yläasteen discoa??
Minä kun ole moista ikinä.kokenut joten ei sitten soi yhtään mikään.
Kommentit (106)
En pahemmin käynyt diskoissa, mutta Rednexin Wish you were hereillä tuli ekana mieleen. Inhosin ko. biisiä jo silloin. Hyvänä biisinä tulee mieleen Pandoran Naked sun.
^Wish you were here, ei hereillä 🤣 autocorrect iski jälleen...
Sleepy Sleepers - Pihipoika
Sanoit sanoit mulle kerran että mua vain sä haluat,tahdot saada mut kiikkiin että vaivun kyyneliin..
Santanan Samba Pa Ti
CCR:n Travelin Band
ja monta muuta
Ei niitä muista. On niin pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Scorpionsin Still Loving You.
Tämä tuli heti mieleen, kun näin otsikon :)) vm. -77
2 Unlimitedin No limits, Bon Jovin Living on a prayer ja Neon 2 slovarit nyt ainakin. Niin ja Neljän Ruusun tuotanto.
Minkä ikäisiltä kysytään? 2010 diskoissa soi Nicki Minaj
Mun mieleen tulee Neljä Ruusua yhtyeen upeat, täysin suomalaiset pop kapplaleet,
Oon lähtöisin Itä-Suomesta, niinkus tuo yhtyekin osittain.
Yhtye kävi pienen ja lyhyen ja keikan soittamassa sekä lukion että meidän ysiluokan iltajuhlassa, keväällä.
Ja olin myyty. Heti koukussa.
Neljä Ruusua on taatusti yksi parhaimmista pop- bändeistä, sanoituksineen ja sävellyksineen Suomessa.
Huomioitu ulkomaillakkin.
Heart - Total Eclipse of the heart
Vierailija kirjoitti:
Tämä ehdottomasti...
Tämä!
Soi aina yläasteen diskoissa ysärillä.
Toisena soi aina Heart bändin biisi total eclipse of the heart
Ja sitten Scorpparit tietty Still loving you
Troll: Jimmy Dean ainakin ja Jive Bunny.
Vierailija kirjoitti:
Pääsivätkö silloin myös ne kilteinmät pojat mukaan discoon juhlimaan ja pitämään hauskaa? 🥺
Meillä ysiluokat järjesti, ja kyllä siinä vähän piti olla kaikkien mukana jos mieli luokkaretkelle. Ylipäätään oli kyllä kaikki, ei sinne koululle tarvinnut mitään kutsua odotella.
Meidän luokka piti vielä ylimääräisiä diskoja kylätalolla kun kerättiin rahaa, ja sielläkin kyllä oli ihan kaikki jotka lipun ostivat, ja toki meidän luokalta kaikki, myös me kiltit tytöt jotka emme kehdanneet poikien kanssa juuri puhuakaan, eikä kukaan poika minua hakenut koskaan tanssimaan. Mutta kivaa oli silti.
Vuosina 1990 ja 1991 kun olin kasilla ja ysillä diskoissa soi joka kerta "jos haluu saada on pakko antaa" ja "tahtoisin uida sun mekkoon"
Wish you were here ja pojuna hidas keinuminen ihanan tytön kanssa. Lopussa rohkeasti hänen huuliaan kohti ja suudelmat. Antaisin melki mitä vaan jos pääsis tohon settiin takaisin 90-luvulle.
Monikin aikansa europop-kipale. Dazen Superhero tai Love Message jonka esitti useampikin aikansa eudodancekokoonpano. Hitaita kun pääsi tanssimaan niin tulee aina mieleen 101-bändin Aamuyö.
Yläaste siis osunut 90-luvun loppuun.