Liikkujien ja painonpudottajien tsemppiketju Vol.2 đŒ
MitĂ€ ihmeen pahaa oli siinĂ€ ketjussa ettĂ€ piti poistaa? Voi taivaan tĂ€hden đ
Treeni kĂ€yty ja niin hyvĂ€ fiilis, nyt vĂ€hĂ€ kaffetta ja vĂ€lipalaa ja lepoa đ Vaaka nĂ€ytti ekaa kertaa himpun alle 75kg, en olis olon perusteella uskonut mut jei! đ€
Tulkaa mukaan, oon varma ettĂ€ joukossa on voimaa! đ€ Juuri tĂ€nÀÀn on oikein hyvĂ€ pĂ€ivĂ€ tehdĂ€ yksi pieni parempi valinta, ja siitĂ€ se lĂ€hteeđ
N44
Kommentit (4)
No mĂ€ juttelen sitte itekseni đ
Taustalla siis vuosia vakavasti masentuneena, itsetuhoista kÀytöstÀ, pÀihteitÀ, totaalinen liikkumattomuus ja huonoa ravintoa. Sitte vihdoin löytyi sopiva lÀÀkitys ja jossain vaiheessa pÀÀsin ekaa kertaa lenkille. SiitÀ hetkestÀ lÀhti uus elÀmÀ, ja olen niin kiitollinen ettÀ ei sanat riitÀ!
TÀydestÀ epÀtoivosta tÀhÀn hetkeen, en ikinÀ olisi uskonut mut nÀin tÀÀ on. Kroppa vahvistuu ja mieli kevenee, niin ihanaa!
Voi kun vielĂ€ löytyisi kanssaihmisiĂ€ đ€
Ap
TÀÀ kuumuus vie jÀrjen pÀÀstÀ, ei kykene mihinkÀÀn. Miten joku voi lenkkeillÀ tÀssÀ sÀÀssÀ, kertokaa? Hyvin alkanut sporttispurtti hyytyy kun pumppu sanoo ettÀ ÀlÀ hengÀsty tÀllÀ kelillÀ. LÀskiÀ olisi 15kg, 5 lÀhtenyt.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ kuumuus vie jÀrjen pÀÀstÀ, ei kykene mihinkÀÀn. Miten joku voi lenkkeillÀ tÀssÀ sÀÀssÀ, kertokaa? Hyvin alkanut sporttispurtti hyytyy kun pumppu sanoo ettÀ ÀlÀ hengÀsty tÀllÀ kelillÀ. LÀskiÀ olisi 15kg, 5 lÀhtenyt.
Salilla on todella viiletĂ€, sinne pyörĂ€ileen hetkeksi? đ
Ap
KyllĂ€ mua taas niin motivoi, kun salilla oli yksi nainen jolla jonkin verran ylipainoa enemmĂ€n ku mulla, mut teki penkkiĂ€ ja mavea hurjilla painoilla ja oli silmin nĂ€hden niin vahvan ja hyvinvoivan nĂ€köinen! Sellaset fitnessnaiset ei niinkÀÀn, kun jotenki oma syömishĂ€iriötausta aina linkittÀÀ heidĂ€t siihen, ja tulee mieleen ettĂ€ tuossa voi olla niin monta juttua pielessĂ€. Vaikka tietenkÀÀn ei todellakaan kaikilla. EnkĂ€ mĂ€ vĂ€itĂ€ etteikö sellanen kroppa kelpaisi itsellekin millon vaan jos sormia napsauttamalla tapahtuisi đ Mut tiedĂ€n omat rajoitteeni ja jĂ€rkevĂ€nĂ€ tavoitteena on pieni painon pudotus ja vahva toimiva kroppa đ
Oispa kiva saada tÀÀltĂ€ vĂ€hĂ€n juttuseuraa aiheen tiimoilta, kun ei tuolla oikein ole ketÀÀn, tai ei siellĂ€ viitsi oikein ketÀÀn mennĂ€ hĂ€iritsemÀÀnkÀÀn đ
Ap