Erosiko Sami Uotila ja Kerttu Rissanen?
Ovat ilmeisesti muuttamassa erilleen hesan keskustan kämpästä ja erohuhut käyvät kuumana
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko ei enää perinteinen parisuhde kiinnosta.
Avoimet suhteet ovat marginaalissa olevien mt-ongelmaisten juttuja.
Haista nyt....... Olemme asuneet yhdessä 4v ja yhdessä päätimme että asutaan erillään monien asioiden takia.7v. Hyvin on mennyt ja rakkautta riittää. Joten ei ole mt. juttuja.. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Meni monta vuotta Kertulla elämästään hukkaan.
Miten niin?
Luulen että hän käytti ne vuodet juuri niin kuin sillä hetkellä halusi.
Tuskin hän olisi päässyt työkuvioissaankaan pidemmälle vaikka olisi jättänyt suhteen väliin. Tuskin olisi lapsiakaan vielä halunnut, ja Samihan olisi ollut siihen valmis.
Mikä ihmeen kiire ihmisillä on hosua elämäänsä?
Miksi kukaan ei ajattele mennyttä elämää polkuna, miksi yritetään pyrkiä jo nuorina johonkin "valmiiseen"? Mitä loppuelämä sitten tehtäisiin, odotettaisiin kuolemaa?
Ei ookkaan elämä niin ihanaa kuin julkaisuissa.
Rakastuiko Sami vastanäyttelijäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän eronneet ole. Vaihtoehtoisesti voivat olla muuttaneet eri asuntoihin ja katsoa vielä toimisiko se. Mutta jos kaikki olisi hyvin, miksi kieltäytyisivät kommentoinnista?
Ihan vaikka siksi, etteivät halua kommentoida. Miksi pitäisi raportoida jokainen elämänsä käänne Seiskalle?
Mutta oli kuitenkin ihan pakko tehdä julkiselle instatilille salamyhkäinen päivitys muutosta. Hekään tuskin ovat niin typeriä, etteivät arvanneet lopputulosta. Hehän olisivat voineet hoitaa muuton ihan kaikessa hiljaisuudessa jos eivät halua raportoida elämäänsä. Sitä saa mitä tilaa.
Yhteistöillä saa rahaa. Se ratkaisee.
Sami vaihtoi nuorempaan. Juhannusbileissä uuden nuorikon kanssa 😎
Ei yllätä. Ihme että olivat yhdessä näinkin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko ei enää perinteinen parisuhde kiinnosta.
Avoimet suhteet ovat marginaalissa olevien mt-ongelmaisten juttuja.
Haista nyt....... Olemme asuneet yhdessä 4v ja yhdessä päätimme että asutaan erillään monien asioiden takia.7v. Hyvin on mennyt ja rakkautta riittää. Joten ei ole mt. juttuja.. 🤗
Tiedätkö edes mitä tarkoitetaan, kun puhutaan avoimesta suhteesta? Vinkkinä, ei liity asumiseen millään tavalla.
Lähes kaikki eroaa joskus tavalla tai toisella. Se on ihme jos jotkut pysyy loppuun asti yhdessä tai toisen kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki eroaa joskus tavalla tai toisella. Se on ihme jos jotkut pysyy loppuun asti yhdessä tai toisen kuolemaan.
Jos näin on, miksi pitää mennä avioliittoon ?
Kyllästyikö Sami katselemaan Kertun huulitäytteiden turvottamia huulia ja botox -sun muissa operaatioissa ravaamista?
Mä luulen että Kerttu on löytänyt uuden miehen ja siksi ero.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Lähti Dannyn matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Uotilan viidenkympikriisi meni ohi ja heräsi todellisuuteen. Kerttu on vieläpä naiivi ja yksinkertainen ikäisekseen.
Ikään kuin heidän suhde ei olisi ollut vakava. Entä jos Uotila vaihtaa nuoreen mieheen? Sekin on pelkkää ikäkriisiä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyikö Sami katselemaan Kertun huulitäytteiden turvottamia huulia ja botox -sun muissa operaatioissa ravaamista?
Todennäköisemmin näin. Sami on komea mies. Kertun täytteet alkaa pursuta ulos. Olen ihmetellytkin miksi Kerttu on pilannut ulkonäköään niillä. Paremmalta näytti Salkkareiden aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Sami vaihtoi nuorempaan. Juhannusbileissä uuden nuorikon kanssa 😎
Iida Vainio lopettaa sen on-ff suhteensa Archieen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uotilan viidenkympikriisi meni ohi ja heräsi todellisuuteen. Kerttu on vieläpä naiivi ja yksinkertainen ikäisekseen.
Ikään kuin heidän suhde ei olisi ollut vakava. Entä jos Uotila vaihtaa nuoreen mieheen? Sekin on pelkkää ikäkriisiä?
Todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se itkisi yksinään missään aamupaloilla jos on uusi mies eron syynä. Eivät vain lapsihaaveet kohdanneet tai jotain.
Kertun naama kohta kuin Suvi Pitkäsellä.
Ihan samalla tavalla ne vuodet kuluu kaikilla.