Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäisi tehdä? Viime kesänä paloi kaverin talli ja nyt yhtäkkiä muistin, että minä tuikkasin sen tuleen.

Vierailija
29.05.2024 |

Syyllistä ei ole tiedossa. Kaveri oli lomalla ja lupasin huolehtia talosta. Kävin hänen pyynnöstään siivoamassa tallia. Hoidin kaiken moiteettomasti ja tuli siistiä. Lopuksi kuitenkin näin pöydällä tulitikkuaskin. En oikein tiedä, mikä minuun tuli. Otin sieltä tikun ja raapaisin sen palamaan. Sen jälkeen heitin sen lattialle ja lähdin pois. Myöhemmin kuulin, perästä, että talli oli palanut kokonaan, myös osa taloa. 

Meni tuhopolton piikkiin, epäiltiin, että talliin oli livahtanut joku muu, koska olin jättänyt oven auki, lähtiessäni.

Kukaan ei epäillyt minua enkä tosiaan tiennyt mitään asiasta. Yllättäin kuitenkin viime syksynä mieleeni palasi nuo ajat ja muistin.

Olen siitä asti ollut hiljaa. Joudun luultavasti taas talovahdiksi tänä kesänä, mutta en aio tuhota mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siivosit tallin oikein tip top, työtä käskettyä, mutta tuikkasin sen lähtiessäsi tuleen 😂

Vierailija
2/6 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä oikeasti tallia tuikannut palamaan, mutta olisin voinut tehdä niin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä oikeasti tallia tuikannut palamaan, mutta olisin voinut tehdä niin.

Ap

taisit tehdä niin

Vierailija
4/6 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Niin huono. Yritä vähän 

Vierailija
5/6 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että siivosit tallin oikein tip top, työtä käskettyä, mutta tuikkasin sen lähtiessäsi tuleen 😂

On kyllä taas tarinat 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
6/6 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satusetä aktivoitunut. Keksi lisää.