Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Delhissä jälleen uusi lämpöennätys - nyt jo 52,3 astetta

Vierailija
29.05.2024 |

Kaupungissa rikottiin lämpöennätys myös eilen tiistaina, kun elohopea kohosi 49,9 asteeseen. Sitä edellinen ennätys, 49,2 astetta, mitattiin toissa vuonna.

Helleaallon vuoksi Delhiä uhkaa myös vesipula. Viranomaiset ovat sen vuoksi joutuneet rajoittamaan vedenjakelua useille alueille.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa silakat ovat pieniä Joulukaloiksi

Vierailija
2/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa lämmössä mä voisin jo ymmärtää valittamisen jotenkin. Mut se et ihmiset itkee täällä kun lämpötila on +25, ei voi ymmärtää

Mä tunsin kerran yhden kaverin Saudeista, se sano 50 asteen olevan ihan normaalia siellä, niillä on kaikilla ilmastointivehkeet kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa lämmössä mä voisin jo ymmärtää valittamisen jotenkin. Mut se et ihmiset itkee täällä kun lämpötila on +25, ei voi ymmärtää

Mä tunsin kerran yhden kaverin Saudeista, se sano 50 asteen olevan ihan normaalia siellä, niillä on kaikilla ilmastointivehkeet kotona

Saudeissa on varaa oleskella ilmastoiduissa tiloissa, Intian slummeissa ei. Ihmisparat.

Vierailija
4/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan toimistotyöläinen 😅😅😅

Vierailija
5/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ripuli siinä kuumuudessa.

Vierailija
6/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkentaisitko vielä, että tarkoittiko kuuma tai kylmä tai sateinen tai kuiva sitä ilmastonmuutosta?

Vierailija
7/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi intialaistenkin alkaa saunomaan. Tunti aamuin illoin + 70 asteen saunassa, niin sen jälkeen +50 astetta ulkona on jo mukavan vilpoisaa.

Vierailija
8/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille helle taitaa olla ongelma enimmäkseen sen takia, että se siirtymä pakkasista helteeseen tulee niin nopeasti. Monen kymmenen asteen heitto ihan viikossa on sellainen että joidenkin elimistöllä kestää totutella. 

Vierailija
9/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tossa lämmössä mä voisin jo ymmärtää valittamisen jotenkin. Mut se et ihmiset itkee täällä kun lämpötila on +25, ei voi ymmärtää"

Ei sun kulta pieni tarttekaan ymmärtää. Itselle jo kaikki yli +20 alkaa olemaan liikaa, enkä kysy sinulta lupaa siihen. Oma lämmönsietokyky on todella heikko ms-taudin takia.

Vierailija
10/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SAATANA, TAPPAISIN ITTENI MIELUMMIN.

Vierailija
11/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tossa lämmössä mä voisin jo ymmärtää valittamisen jotenkin. Mut se et ihmiset itkee täällä kun lämpötila on +25, ei voi ymmärtää"

Ei sun kulta pieni tarttekaan ymmärtää. Itselle jo kaikki yli +20 alkaa olemaan liikaa, enkä kysy sinulta lupaa siihen. Oma lämmönsietokyky on todella heikko ms-taudin takia.

Saatteko te jotain tyydytystä noista kultapieni-cancelointirepliikeistänne? Kuvitteletteko te oikeasti jotenkin nousevanne epämieluisan kommentoijan yläpuolelle kultapienittelemällä?

Vierailija
12/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lämmöt + ilmansaasteet siihen vielä...

Vierailija
13/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa viikon kuluttua olla meillä jo paljon viileämpää, nyt nautitaan auringosta.

Aika hyvä tuuri, kun tänne sattunut syntymään, eikä esimerkiksi intialaiseen slummiin. Tuntuu omat murheet aika pieniltä.

Vierailija
14/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatteko te jotain tyydytystä noista kultapieni-cancelointirepliikeistänne? Kuvitteletteko te oikeasti jotenkin nousevanne epämieluisan kommentoijan yläpuolelle kultapienittelemällä?

Pointti oli se, että en siedä sitä, kun joku tulee sanomaan, mitä saa tehdä ja mitä ei. Miten se tuolta lainaamaltani on pois, jos minua helteet vit*ttaa?

Vierailija
15/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla lämmöt siellä ihmiselämälle kelpaamattomalla tasolla.

Vierailija
16/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistien täytyy aina sanoa se viimeinen sana ja ainoa oikea totuus.

Vierailija
17/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elimistöllä menee se pari viikkoa tottua helteeseen tai pakkaseen, eihän lämpötila haittaakaan,jos vaikka harrastelee ulkona ja tuulee hieman, mutta kyllä se sisätiloissa istuessakin hidastaa ajatusta ja väsyttää.

Vierailija
18/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardi intialaista kun laittaa tuulettimen päälle yhtäaikaa...

Vierailija
19/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuat sentään olevasi epämieluisa. Siitä se kehittyminen lähtee.

Vierailija
20/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla lämmöt siellä ihmiselämälle kelpaamattomalla tasolla.

Hyvinhän nuo pystyvät silti sikiämään siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä