Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyky hallitus on parasta mitä Suomelle on koskaan tapahtunut.

Vierailija
29.05.2024 |

Leikkaukset voisivat kyllä olla isompia,varsinkin julkiselta puolelta.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vielä leikataan poliisilta ja puolustusvoimilta niin yhdyn mielipiteeseesi.

Vihervassari on monni sekä desantti joka nakertaa yhteiskunnan tukipilareita.

Vierailija
22/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo.

Tai no, jos pitää hyvänä asiana sitä, että pyritään tuhoamaan kaikki mikä on tehnyt Suomesta hyvän maan elää niin sitten kai.

Tämä maa on ollut loiseläjien paratiisi ja se että heiltä leikataan, tekee tästä maasta muille paremman elää.

Höpönlöpö.Ei se mun elämänlaatuun vaikuta millään tavalla että muilta leikataan. Samanlaisena mun elämä jatkuu nyt leikkausten jälkeenkin kuin ennen leikkauksia. Millä tavalla se parantaa meidän muiden  elämänlaatua?Ei millään tavalla paranna eikä huononna.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minullakaan vielä mitään moitittavaa. Tp-asioiden järkeistäminen on ollut hyvä.

Noin sanoo äänestäjä, jolla on mielessä vain ma mut, eikä tajua, että Suomi hajoaa käsiin noiden toheloiden käsissä.

Kerrotko miten? Vihaiset sossuvassutko hajottaa kun rahat ei riitä jokapäiväiseen kaljoitteluun?

Jos et niin selvää asiaa itse tajua niin turha sitä on sulle selittää kun et sittenkään sitä asia  ymmärtäisi t:eri 

Vierailija
24/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä saisivat yhdyssanakurssin ap:lle ja muille persuille.

Vierailija
25/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta mitä Suomelle on tapahtunut. Persujen ja kokoomuksen kannattajien määrä on pienentynyt merkittävästi. Jäljellä on tyyliin enään  vain vauva palstalla kirjoittelevat kannattajat . Onneksi eivät ole seuraavassa hallituksessa 👍 

Tähän viestiin turha vastata  mulle koska en tule tätä ketjua enään lukemaan eli en vastausta näe koska mua ei kiinnosta lukea ininöitä. Ne ininät ei kertomaani faktaa muuta fiktioksi.

Vierailija
26/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti ollut elossa heti ensimmäisestä hallituksesta lähtien?

Vierailija
27/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen trollitehtaassa selvästi myös kirjoitustaidottomia. Ei ole vissiin rekrytointi oikein onnistunut. Tai sitten on kyseessä käänteinen trolli. Trolli, joka leikkii olevansa persu. Mistä näistä hiivatista enää tietää :D Trolli kuin trolli.

Vierailija
28/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minullakaan vielä mitään moitittavaa. Tp-asioiden järkeistäminen on ollut hyvä.

Noin sanoo äänestäjä, jolla on mielessä vain ma mut, eikä tajua, että Suomi hajoaa käsiin noiden toheloiden käsissä.

Kuten sanoin, olen thän asti saanut sitä mitä olen tilannutkin. En minä sinun etujesi puolesta äänestänyt vaan omieni.

Vierailija
29/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti on luotu edellytykset talouskasvulle ja velkaantumisen taittamiselle.

Vierailija
30/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset on pihalla. Ymmärrättekö et samalla tuetaan hyvävelikerhot ja korruptiota? Se on poissa ihmisiltä, hyvinvoinnista ja kasvusta.

Mut joo kansa on päättänyt ettei haluta et tää maa kehittyy. Ei saa tukia nostaa mut sit ei myöskään käydä töissä tai yrittää koska kateelliset sabotoi.

Vierailija
31/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo.

Tai no, jos pitää hyvänä asiana sitä, että pyritään tuhoamaan kaikki mikä on tehnyt Suomesta hyvän maan elää niin sitten kai.

On sinulla harhat.

Vierailija
32/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset on pihalla. Ymmärrättekö et samalla tuetaan hyvävelikerhot ja korruptiota? Se on poissa ihmisiltä, hyvinvoinnista ja kasvusta.

Mut joo kansa on päättänyt ettei haluta et tää maa kehittyy. Ei saa tukia nostaa mut sit ei myöskään käydä töissä tai yrittää koska kateelliset sabotoi.

Ehkä sinun tietolähteesi ei ole täysin ajantasalla. Todellisuudessa sinä et hahmota kokonaisuuksia, joten koet muut tyhmiksi.

Vierailija
33/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta mitä Suomelle on tapahtunut. Persujen ja kokoomuksen kannattajien määrä on pienentynyt merkittävästi. Jäljellä on tyyliin enään  vain vauva palstalla kirjoittelevat kannattajat . Onneksi eivät ole seuraavassa hallituksessa 👍 

Tähän viestiin turha vastata  mulle koska en tule tätä ketjua enään lukemaan eli en vastausta näe koska mua ei kiinnosta lukea ininöitä. Ne ininät ei kertomaani faktaa muuta fiktioksi.

Tässä nähdään hyvä esimerkki ihmisestä jolla on harhat ja haluaa kaikin mahdollisin keinoin pysyä omissa harhoissaan. Olisihan se inhottava havaita olleensa väärässä.

Vierailija
34/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vielä leikataan poliisilta ja puolustusvoimilta niin yhdyn mielipiteeseesi.

Niin teidän venäläisten mielipiteillä ei ole mitään väliä.

En ole venäläinen vaan suomalainen työssäkäyvä veronmaksajat.

Vierailija
35/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen trollitehtaassa selvästi myös kirjoitustaidottomia. Ei ole vissiin rekrytointi oikein onnistunut. Tai sitten on kyseessä käänteinen trolli. Trolli, joka leikkii olevansa persu. Mistä näistä hiivatista enää tietää :D Trolli kuin trolli.

Kaikki sinun kanssasi eri mieltä ovat trolleja. Tietysti.

Vierailija
36/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se holtiton valtion velan kasvattaminen ei olekaan mikään ongelma joten turha siitä mankua sitten jatkossakaan!

Vierailija
37/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Riikan sakset on turhan pienet ja tylsät. Julkisenpuolen loisista pitää leikata HUOMATTAVASTI enemmän ja lujemmin.

Mutta alku on lupaava, eihän tästä voi kuin parantaa!

Vierailija
38/38 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeampaa hallitusta kuin nykyinen ei ole tämän maan historiassa nähty.

Persut "suomalaisten asialla". Samalla tuhotaan koko suomalainen kulttuuri ja sivistyspalvelut.

Koulutuksen jo tuhosivatkin.

Saivat 60 000 uutta työtöntä ensimmäisen vuoden aikana. SIjoittajat kaikkoavat, velkaa otetaan enemmän kuin kaksi edellistä hallitusta yhteensä. Puolentoistatunnin possujuna turkuun, rikkaille veroaleja. Pilasivat suomen maineen heti ensimmäisenä kesänä. Pääministerimme on kuin villasukka ja piilottelee valtiovarainministerin selän takana.

Millainen tam pio täytyy olla, jos tästä sopasta saa hyvän hallituksen merkkejä?