Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sillä merkitystä, mikä on uhrin asemassa olevan ammatti ja työura

Vierailija
29.05.2024 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010458116.html

Uutisessa siis kerrotaan, että yksin illalla työpaikallaan ollut sairaanhoitaja joutui ulkopuolisen firman palveluksessa olleen siivoojamiehen ahdistelemaksi, seksuaalista ahdistelua uhriin jopa fyysisesti koskien. Tapahtuman seurauksena sairaanhoitaja joutui jopa sairauslomalle! Mies sai tuomio, sekä potkut ja niin edespäin.

Sitä vaan minä tässä ihmettelen, että tässä - sori vaan, itseäni koskevaa asiaa selostan - itse olen joutunut terveysasemalla ollessani asiattoman käytöksen kohteeksi. Työhuoneeni oven takana on käyty silloin kun olen yksin ollut työssä - yksin sen vuoksi, että liukuman puitteissa olen tullut klo 8:ksi ja lähtenyt sitten vasta neljän paikkeilla pois, kun muut samassa huoneessa olleet työntekijät tulivat jo klo 7 ja lähtivät siis sen mukaan minua aiemmin - on käyty useamman kerran esittämässä tökeryyksiä. Ja jatkossa minulle tultiin sanomaan päin naamaa samanlaista tökeryyttä, asiaan sisältyy myös seksuaalissävytteistä puhetta, asiatonta totta kai, etenkin kun sen puheen esittää joku terveydenhuollon ammattilaiseksi itseään sanovaksi oikeutettu. Ja tätä puhetta myös sellaisessa tilanteessa jossa ko. henkilö on ammattitehtävässään minun olleessa ns. ikään kuin potilaan asemassa!

No, mitään ei tapahdu kun asiasta tehdään valituksia tai asiasta kerrotaan! Ei mitään! Sillä minun työtehtäväni ei tosiaankaan ollut se kaikista tärkein ja tuohon tökeryyksiä suoltavaan nähden siis olen hyvin paljon mitättömämpi.

Tähän samaan vertaamiseen lisään myös eilen jossakin lehdessä olleen jutun, jossa joku keskisuomalainen tai pohjoissuomalainen tai joku eteläsuomea ylempänä hyvan päivystyksen henkilökunta valitti julkisuuteen kuinka heille syydetään kaikkea törkypuhetta..: VAIKKA HE OVAT IHMISIÄ AUTTAMASSA!

Ja edelleen sitä, että mitään ei tapahdu. Jos mulla on naapurissa päihdetyyppi, joka järjestää mulle koko ajan jotakin kiusaa, koko ajan, lisäksi siltä taholta on tullut tappouhkaus, kotirauhan häirintää, pahoinpitely kahteenkin kertaan (räkii kasvoille ja myöhemmin kaataa maahan yrittäessään napata puhelinta kädestäni), niin näistäkään tehdyistä, etenkin tuo jälkimmäinen pahoinpitely, ei ole kuulunut yhtään mitään. Näissäkin tilanne toki se sama kuin tuossa aloituksen ensimmäisessä sh-siivooja-jutussa, eli tilanne se, että sh:llakaan ei todistajaa!

NO!

TAITAA OLLA NIIN; ETTÄ EI OLLA SAMANARVOISIA ME IHMISET OIKEUDENKAAN EDESSÄ.

TÄLLÄ HETKELLÄ SE PÄIHDETYYPPI LEVITTELEE MINUSTA HUORAPUHEITA JA MULLE TULEE KAIKEN MAAILMAN SEKOPÄÄPELLET SÖNKÖTTÄMÄÄN MISSÄ IKINÄ LIIKUNKAAN!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa sekavaa tekstiä, ei jaksa lukea

Vierailija
2/3 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tehnyt rikosilmoitusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et voi sanoa lyhyesti esim olen hoitaja, jota ilääkäri lähentelee ja puhuu pervoja samalla. Nyt toi tarina turhine murkineen on liian raskas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme