Onko normaalia kuvata kännykällä kauniita naisia kävelemässä
Kun on kuskina ja liikkeellä autolla. Itse sorrun tähän
M41
Kommentit (27)
"Lain mukaisen salakatselun määritelmän rajat ovat hyvin tiukat. Vaikka otettuja kuvia ei julkaistaisi tai tallennettaisi minnekään, rikos katsotaan silti tapahtuneeksi. Salakatseluksi saatetaan katsoa jo myös pelkästään ihmisten tarkkailu teknisellä välineellä, kuten esimerkiksi kiikareilla tai kameralla. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisella paikalla saa valokuvata.Kunhan ei hameiden alusia ja intiimejä paikkoja erikseen. Olenko oikeassa?
No ei saa yksittäis henkilöä kuvata. Mutta voit ottaa julkisen kuvan esim jossain torilla missä paljon ihmisiä.
Montako pitää olla kuvassa, ettei riko sääntöjä?
Kai jokainen fiksu ihminen tajuu itse tällaisen. Missä menee raja.
Suomi on täynnä ihmisiä, jotka eivät tajua tai välitä. Viekää poliisille nämä tapaukset jos sattuu kohdille.
Tämäkin on yksi syy miksi välttelen miehiä. Olen tosi kyllästynyt miehiin jotka esineellistävät naisia. Olen ryhtynyt erakoksi ja seuranani ovat minun lemmikkieläimeni. Eläimet on paljon parempia kuin miehet. Miehistä on vain haittaa kun eivät osaa käyttäytyä.
T. Erakko
Hyi stana. Toivottavasti joku homosteljia kuvaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
"Lain mukaisen salakatselun määritelmän rajat ovat hyvin tiukat. Vaikka otettuja kuvia ei julkaistaisi tai tallennettaisi minnekään, rikos katsotaan silti tapahtuneeksi. Salakatseluksi saatetaan katsoa jo myös pelkästään ihmisten tarkkailu teknisellä välineellä, kuten esimerkiksi kiikareilla tai kameralla. "
Kiikarikatselun näyttö on aika hankalaa. Voi sanoa katselleensa esim. lintuja ja luonnonmaisemia.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella paikalla saa valokuvata.Kunhan ei hameiden alusia ja intiimejä paikkoja erikseen. Olenko oikeassa?
No, mitä ihmettä varten pitää kuvata!
Mitä sä niillä kuvilla teet?
R-nkkailet iltojesi iloksi!
Ja jos lähtee jotakuta kamera kädessä tai ilman kameraakin seurailemaan niin se on häirintää ja jos se kohdistuu yhteen tyyppiin jatkuvasti, vainoamista!
Ihmisillä on oikeus kulkea julkisilla paikoilla, käydä kauppakeskuksissa ja kaupoissa, teatterissa, uimahalleissa, uimarannoilla täysin rauhassa, ilman että joutuu kuvatuksi tai salakatselluksi tai sanallisesti häirityksi!
Eikö teillä todellakaan ole mitään rajoja käyttäytymisessänne muita ihmisiä kohtaan!
Kai jokainen fiksu ihminen tajuu itse tällaisen. Missä menee raja.