Mä en tajua, miten joku kehtaa pyytää naapureilta ruokaa esim makkaraa itselleen?
Kommentit (8)
Jos ei ole ruokaa ja oot kitunu nälässä päiviä jopa pitempään niin pyytäisit itsekkin. Ja jos tietää naapurin tilanteen niin aina voi pyytää kylään ja syömään.
Toimeentulotukea voi hakea ja ruokaa saa kirkolta ja ruokajakelusta
Joskus tilanne vaan on niin kriittinen, että muuta mahdollisuutta ei ole. Vaikka olisi rahaakin tlillä mutta ei pysty vapinan vuoksi käyttämään mitään tietoliikennelaitetta, että voisi edes tilata ruokaa kotiin. Kuulostaa huvittavalta mutta ei sitä tosielämässä ole.
Ei ole kinuttu mitään naapurien taholta ja kerran jätin käytävälle pakasteesta olevia ruokia koska lähdin maaseudulle. Toivottavasti joku otti ne pian. Mun piti kuljettaa ne eräälle mutta ei vastannut vpuhelimeen niin oli pakko jättää käytävlle.
Mulla ei ole makkaraa, mutta varmasti antaisin jotain ruokaa, vaikka leipää ja makaronia, ehkä muutakin, mitä sattuu olemaan. Porkkanoita ja bataatteteja on jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole ruokaa ja oot kitunu nälässä päiviä jopa pitempään niin pyytäisit itsekkin. Ja jos tietää naapurin tilanteen niin aina voi pyytää kylään ja syömään.
En tiedä yhtään naapurien varoja tai varattomuutta, asun Hgissä kerrostalossa ja en tarvitse almuja.
Meillä asui 2 vuotta naapurissa yh jonka lapsi pyysi joka päivä ruokaa.
Tosi kiva, kun olet omien lasten kanssa pihalla ja naapurin lapsi kiukuttelee koko ajan ruoasta.
Ok. Toisaalta nolostuminen ei ole kovin vakavaa. Parempi mun mielestä pyytää rohkeasti kuin kitua nälästä.