Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies terveyssideostoksilla

Vierailija
27.01.2007 |

Olen huomannut jo monta kertaa kaupassa, kuinka mies on neuvottomana terveyssidehyllyllä kännykkä korvalla: " No mikäköhän se näistä oikein ois?!?"

Kuka kehtaa pyytää miestään ostamaan tamponeja/terveyssiteitä?!? Itse en pyytäisi miestäni ostamaan niitä! Joku intiimiys sentään, vaikka naimisissa ollaankin. Melkein samaa kastia, kuin jos kakkaisi miehensä nähden...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just päässyt synnäriltä ja olin liian heikossa hapessa mennäkseni kauppaan!

Vierailija
2/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse en päässyt sohvaa pitemmälle. Samaten haki apteekista ulostuslääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

partavaahtoa. Parempi ku pitäis tollaset henkilökohtaset hygienia-asiat ihan omana tietonaan.

Vierailija
4/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n pimppu varmaan vuotaakin kukkaisvettä ja vieläpä sinistä sellaista. vai mitään?

synnytykseen sitä ei voi ottaa mukaan, kun se on jotenkin niin sottaista ja siivotonta touhua. jaa?

Vierailija
5/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei kyllä mies osta rättejä mutta vaan siksi kun se ei just OSAA ostaa oikeita.

Vierailija
6/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset ei ole mikään keskiaikainen synnin palkka, ihan normaalia kehontoimintaa. En kyl tajua teitä siveydensipuleita.

Vierailija
7/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua paremmin minkä näköinen se mun sidepakkaus taas onkaan. (Alwaysilla on muuten ärsyttävä tapa jatkuvasti hiukan muuttaa niitä pakkausten ulkonäköjä!) Olisi se nyt hassua että mun pitäisi erikseen lähteä siteiden takia kauppaan.

ps. Onko ap:llä joku lukittu kätkö missä hän kotona säilyttää näitä salaisia sidepakkauksiaan? ;)

Vierailija
8/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies, joka kehtaa tunkea kielensä vaginaani, kehtaa kyllä ostaa hygieniatuotteita kaupasta.

T: eräs, jonka mies osti juuri eilen mulle hiivalääkettä apteekista

Vierailija
9/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan kimmastuiitte. Erikoistilanteissa (sairaus jne.) tietysti voi mieskin niitä ostaa. Joo, pimpsani on ruusuveden tuoksuinen ja kakkaan ruusunlehtiä :)

Vierailija
10/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä mulle vielä tuotiin alusastia käskettiin kakata siihen ennen ponnistamista. Että on se mies paskaa nähnyt mun vääntävän. Mä en ymmärrä pariskuntia jotka jännittää ja elää toistensa kanssa kuin olisi vieraita toisilleen.

Vierailija
11/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tuossa vieressä ihan äimänä, eikä ymmärrä, mitä noloa siteiden ostossa voi olla.

Ja minä muuten kakkaankin mieheni nähden, jos niikseen tulee.

Vierailija
12/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt suoranaisesti hävetä, mutta onhan se vähän noloa yrittää löytää miljoonan erilaisen kirkkaanvärisen paketin joukosta sitä oikeaa. Naiset tuntuvat monesti katsovan kaupassa vähän kieroon...ilmeisesti pitävät friikkinä tai sitten katsovat miehen tunkeutuneen henkisellä tasolla intiimialueelle.

Vierailija
13/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meillä ostaa tarvittaessa rättejä tai tampponeja. Kun se kerran on nähnyt koko alakerran ja siellä touhuaa niin ne siteet ei ole mikään kynnys. Mutta kun ajatellaan nykyistä suojavalikoimaa niin täytyyhän se katella että on oikea merkki ja paksuus ja siivetkin on oltava tai sitten ei...ja oliko se super vai normaaliside?? Että eukko on tyytyväinen siihen mitä ostaja kotiin kantaa.

Vierailija
14/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi mies sitä kuitenkaan tarvitsee edes terveyssidehyllyllä.

Vierailija
15/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emminä kieroon katso, toivon vaan että löytyy se oikea tuote.

Vierailija
16/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä hän niitä tampaxeja tuo jos olen pyytänyt. Eikä kyllä ole koskaan maininnut, että olisi jotenkin kiusallista. Ihan normaali " vaivahan" tuo on!

Vierailija
17/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ostanut myös raskaustestinkin. Ja synnytyksen jälkeen niitä jättisiteitä, mitä synnärilläkin käytetään (Harmony). Reipas mies mulla, kyllä se kehtaa.

Vierailija
18/18 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti. Ei nämä asiat ole mitenkään häpeällisiä. Ja uskallan käydä vessassakin ovi auki, mies ei siitä aina niin innoissaan kyllä ole... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä