Ei ole Reiman Peuhareita näkynyt PK-seudun kaupoissa :)
Tuli vaan mieleen, että tekeekö Reima edes enää Peuhareita? Ovatko nykyään keskittyneet vaan Reimateckiin? Vai jättivätkö Peuharit pois pääkaupunkiseudulta huonon menekin vuoksi? Viime vuonnahan oli Sokokset ja JJ:t pullollaan Peuhareita .. :)
Kommentit (13)
Vai onko tämä taas jotain valistuneet pk-seutulaiset eivät osta jotakin mutta maalaistollot ostavat...
Se haalari on vaan viime vuosina ollut usein tarjouksessa noissa JJ ja Sokos ainakin, nyt niissä ei edes ole ollut koko pukua ollenkaan.. Saati että sitä olisi näkynyt muuallakaan täällä etelässä.
Kuka tässä on sitä pukua jotenkin haukkunut tms.? ok, hymiöni oli ehkä väärässä paikassa tuossa otsikossa..
Olen nähnyt kahdessakin paikassa Peuhari haalareita mutta minun kannaltani liian pientä kokoa (mustaa pojille Sellon tai Myyrmäen Jesper J:ssä) ja tosi söpöjä atsalean punaisia Anttilassa Myyrmäessä, mutta niitä oli noin 5 kpl. Mutta tämä oli varmaan jo ennen joulua, kun ulkona oli +8 astetta.
Menivät varmaan hyvin kaupaksi, kun tarjonta on ollut vaatimatonta ja laatu on ollut aina hyvä.
Mutta Kankaanpäässä Reiman tehtaanmyymälässä näin. Leikkaukset olivat uudistuneet samoin puvun ulkonäkö parempaan suuntaan mielestäni.
Omalle pojalle ostin kyllä Jumbon JJ:sta. Liekö ollut sitten viimevuotinen...
mutta JJ kertoi, ettei ottanut myyntiin, tosin olen sielläkin yksittäisen puvun nähnyt.
Käsittääkseni niiden valmistus lopetettiin, joku vastaavanlainen olisi tulossa ensi vuodeksi.
Oon tykännyt peuhareista, meillä niitä on ollut. Nytkin hankkisin, mutta ei ole ollut tarjolla.
ja yksittäinen puku JJ:ssä oli pojan, väärää kokoa.
Nyt kun otit asian puheeksi, niin onpa tosiaan näkynyt vähän tänä talvena kaupoissa. Aikaisemmin on ollut Stocka, JJ ja moni muukin kauppa pullollaan. Aivan käsittämättömän hyvä, lämmin ja kestävä talvihaalari minusta yli kolmevuotiaalle. Sitä pienemmälle turhan jäykkä, mutta en tiedä sen veroista isommille lapsille.
Jos joku muuten kaipailee hyväkuntoista Peuharia pojalle, niin meillä on pieneksi jääneet tosi hyväkuntoiset 110, 116, 122 ja mahdollisesti 128 koon haalarit (tän sopivuus pitää tarkistaa), jotka joutaa myydä. Ollaan käytetty vain pakkashaalareina eli eivät ole kuluneet esim. lumettomassa maassa.
Minä voisin ostaa 116 Peuharin, jos se on hyväkuntoinen ja sopivan hintainen (unisex-väri kruunaisi haalarin). Sähköpostiosoite on santsi74@yahoo.com.
melba:
Jos joku muuten kaipailee hyväkuntoista Peuharia pojalle, niin meillä on pieneksi jääneet tosi hyväkuntoiset 110, 116, 122 ja mahdollisesti 128 koon haalarit (tän sopivuus pitää tarkistaa), jotka joutaa myydä. Ollaan käytetty vain pakkashaalareina eli eivät ole kuluneet esim. lumettomassa maassa.
Voisin kyllä ehkä olla kiinnostunut 110-senttisestäkin. Onko Peuharien mitoitus minkälainen verrattuna esim. Reimateciin - vastaavatko 110-senttiset Peuhari ja Reimatec kooltaan toisiaan?
Laitatko melba minulle sähköpostia: asseriina @ yahoo.com? :)
melba:
Laitoin kiinnostuneille sähköpostia. Peuhari on huomattavasti pienempää mitoitusta kuin Reimatec, joten sanoisin että Peuhari 116 vastaa Reimatec 110.
Minuakin voisi kiinnostaa peuharit koossa 122 ja 128
story3@luukku.com