Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorisiko puolisosi sinulle appelsiinin, jos pyytäisit?

Vierailija
28.05.2024 |

Hesarissa oli tällainen otsikko.

Kuorisiko puolisosi sinulle appelsiinin, jos pyytäisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvun naisemme usein kuorineet potut mm. väsyneille työmiehille. nykyään moni syö kuorineen kun terveellistä. joo myös hedelmiä kuoritaan valmiiksi. jos vaimoilla aikaa enemmän, huomaa toinen väsynyt tai aamukiire jne. myös voileivät, ruuan laittaminen lautaselle,sen täydentäminen, valmiiksi vaihtovaatteet pinoon,sukat, kenkien putsausta.. autetaan sitä jolla kiire tai suurempi väsy tai silkkaa hemmottelua. myös ruokaa sänkyyn ihan muuten vaan,jos päädyssä tv, tai aamupalaa. akatkin saa,mutta paaaaaljoooooon harvemmin.

Vierailija
22/25 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on se testi josta novalla oli puhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ehkä kuoriakin mutta helvetinmoisen kitinän ja valituksen jälkeen, nyt on kysymyksessä mieheni.

Vierailija
24/25 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies totesi, että tuo on vähän sama kuin pyytäisi puolisoa viemään roskat. Jos nainen pyytää, miehen pitää ilman muuta viedä ja jos mies pyytää, niin se on törkeää asuinkumppanin halveksuntaa.

Roskat vie se, joka seuraavaksi menee ulos.

Kyllä mies kuorisi minulle appelsiinin ja minä hänelle.

Entä jos kumpikaan ei ole menossa ulos ja roskis haisee, koska ruuaksi oli kalaa?

Kalapussit huuhdotaan kylmällä vedellä ja raa'an kalanperkkeen päälle kaadetaan kuumaa vettä, että perkkeet kypsyy. Meillä kala on valmiiksi fileroituna ja pakattu vakuumipusseihin, joten ei ongelmaa.

Vierailija
25/25 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies totesi, että tuo on vähän sama kuin pyytäisi puolisoa viemään roskat. Jos nainen pyytää, miehen pitää ilman muuta viedä ja jos mies pyytää, niin se on törkeää asuinkumppanin halveksuntaa.

No tässä on se ero, että nainen ajattelee automaattisesti että jos roskin on täynni niin roskat viedään seuraavan kerran ulos astuessa, jos mies on lähdössä johonkin niin kiikutan sille roskapussin käteen, muuten vien sen itse myöhemmin. Sitä päivää en ole vielä nähnyt että mies olisi A) Vienyt roskat oma-aloitteisesti B) Pyytänyt minua viemään ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi