Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Nyt on jo halpaa Ysivitonen vain 1.599€ pensa asemalla - SUURI KIITOS PERSU HALLITUKSELLE

Vierailija
28.05.2024 |

Hinnat olivat laskeneet lisää viikontakaisesta.

KUVA: MARKKU ULANDER / LEHTIKUVA

Elina Ranta

13:22

TÄNÄ kesänä polttoaineiden hinnat hellivät autoilijaa ainakin toistaiseksi. Eilen maanantaina 95-oktaanista tankkasi Vantaalla 1,599 eurolla ja dieseliä Hangossa 1,589 eurolla Polttoaine.net-sivuston mukaan.

Tankille.fi-sovelluksen mukaan dieseliä sai tänään useissa kaupungeissa 1,599 eurolla, ainakin Tuusulassa, Vantaalla, Kemissä ja Kouvolassa. Bensiini pysytteli lähellä 1,7 euroa tuoreissa hintapoiminnoissa.

Molemmat sivustot keräävät hintoja suoraan kuluttajilta, joten on mahdollista, että näitä hintoja halvempaakin polttoainetta löytyy asemilta.

Keskihinnat eilen olivat 95-oktaanisessa 1,810 ja dieselissä 1,708 Polttoaine.net-sivustolla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein pihillä autolla menee jo alle 10€ satasella. Mulla menee 1€.

Vierailija
2/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käys nyt katsomassa ne hinnat uudestaan. Tänään oli noussut taas reilu 20 centtiä litrahinta, kuten joka helkutin tiistai. Mä en ymmärrä tuota hintojen sahaamista, mille ei ole mitään syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kuluttaja-asiamies vois pakottaa noihin polttoainefirmojen appeihin pakolliset hintatiedot..

Vierailija
4/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli euron halvempaa kuin näiden pirkkojen ollessa puikoissa.

https://x.com/ReijoTossavaine/status/1744084736761303539

Vierailija
5/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo, mutta se sun sähköauton arvo tippuu 20+ kilo egee vuodessa. Mun vanhan hondan taas muutamia satasia.

"Penny wise, pound foolish"  = sähköautoilija.

Vierailija
6/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demaripaskat on nyt manuaalisesti tehostetussa itsemurhatarkkailussa :D

Tarvii äkkiä nyt keksiä joku muu turha ulinan aihe, kun vaalitkin on lähellä. Lintsmanni varmaan jo linjat punaisena rinkuttaa ylenantoon, että keksikää nyt äkkiä joku räsismi-sekoilu tai edes jotain tulille, ettei tule turpiin taas vaaleissa :D

Persut! Ne jyrää meitin!

Vierailija
7/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole muuten yhtään  tietoinen bensan hinnasta, sitä tankataan silloin kun se on vähissä. Sama kai tuo mitä se maksaa. 

Vierailija
8/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joojoo, mutta se sun sähköauton arvo tippuu 20+ kilo egee vuodessa. Mun vanhan hondan taas muutamia satasia.

"Penny wise, pound foolish"  = sähköautoilija.

Sinä kituutat vanhalla röttelöllä, minä ostin käytetyn pari vuotta vanhan sähkärin ulkomailta ja käytännössä saisin siitä vielä enemmän kuin mitä itse maksoin jos täällä myisin.

Ajattele kuin köyhä niin pysytkin köyhänä.

Vierailija
9/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BENSIININ ja dieselin hintaa ohjaa pitkälti raakaöljymarkkina, ei persut.

Vierailija
10/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvii äkkiä nyt keksiä joku muu turha ulinan aihe, kun vaalitkin on lähellä. Lintsmanni varmaan jo linjat punaisena rinkuttaa ylenantoon, että keksikää nyt äkkiä joku räsismi-sekoilu tai edes jotain tulille, ettei tule turpiin taas vaaleissa :D

Persut! Ne jyrää meitin!

Sulla on kusta päässä.

Vierailija
11/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut! Ne jyrää meitin!

Sulla on kusta päässä.

Ai, demaripaskojen puoluetoimistolla meni nähtävästi tunteisiin tosiasia? Hyvä! Niin pitikin!

Vierailija
12/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "oikein pihillä"? 4 litraa/100km ei ole nykyautoissa edes erityisen vähän, ja 1,599 euroa/litra hinnalla 100 km hinnaksi tulee 6,396 euroa. Ja kun se on laiska kiihtymään, niin rengaskulutkin on pienemmät kuin sinun ärhäkässä sähköautossasi.

Vierailija
13/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syttynyt mitään sotaa kun pirkot olivat puikoissa? Oliskohan vaikuttanut?

Vierailija
14/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut on kyllä köyhää porukkaa kun jaksaa intoilla tosta sentin alennuksesta. 😄

Vierailija
15/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri Riikka Purra se vain on eri nainen kuin vihervasuriharput :) Laittoi raja-asiat ja bensan hinnan kuriin tuosta noin vain!

Vierailija
16/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut onkin voimainsa tunnossa, kun pystyvät näinkin hyvin vaikuttamaan maailmanmarkkinahintaan!

Vierailija
17/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääministeri Riikka Purra se vain on eri nainen kuin vihervasuriharput :) Laittoi raja-asiat ja bensan hinnan kuriin tuosta noin vain!

riikka laittoi sakset heilumaan ja halpuutti pensaa! siika haili!

Vierailija
18/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BENSIININ ja dieselin hintaa ohjaa pitkälti raakaöljymarkkina, ei persut.

Paskanlatvat, ei se markkina joka kristuksen tiistai aina pomppaa. Kyllä nuo jälleenmyyjät kusettaa kuluttajaa, kun viikottain hintaa nostavat ja sitten taas viikon mittaan pari centtiä päivässä laskevat. Ihme hommaa ja kukaan ei tiedä syytä tuolle, paitsi tietysti jälleenmyyjän kate 

Vierailija
19/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siika haili!

Kahen kilon siika?

Vierailija
20/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "oikein pihillä"? 4 litraa/100km ei ole nykyautoissa edes erityisen vähän, ja 1,599 euroa/litra hinnalla 100 km hinnaksi tulee 6,396 euroa. Ja kun se on laiska kiihtymään, niin rengaskulutkin on pienemmät kuin sinun ärhäkässä sähköautossasi.

juuri näin. Ostin vuosi sitten kohtuu kokoisen polttisauton 15 tuhatta ajettu 15 k€. Kyllä sillä vähän aikaa ajelee 4 l/100 km ennen kuin sähköritsa on halvempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä