Minkä kokoinen lapsi ei enää loukkaa lapsettomia?
Lapsettomia kun ahdistaa milloin mikäkin, kuten muitakin ihmisiä, jotka kokevat jääneensä jostain paitsi. Minkä ikäinen lapsi on riittävän suuri olemaan aiheuttamasta pahaa mieltä lapsettomalle, Teini?
Montako lasta kerrallaan saa olla näköpiirissä, että ahdistuminen tulee?
Kommentit (10)
Jokainen joka haluaa ja jolla on siihen luonnostaan kyky, saa lisääntyä, se on ihan yhtä luonnollista kuin lapsettomuuskin.
Naapureinamme on muutama pariskunta, joilla ei ole lapsia. Toiset eivät koskaan tervehdi meitä, paitsi esim. miestä kun ei ole lapsia mukana.
Saankohan pitää silminnähden hauskaa ulkona lasteni kanssa vaikka tulisivat pihalle samaan aikaan? Onko lasten sopivaa nauraa heidän aikana? Saako lapset jutella heille?
Minulla on suvussa monta perhettä joilla on vaikeuksia lasten saannin kanssa, eiväkä he ole noin " moukkia" naapureilleen.
vaan mielellään tapaan ystävien pikkuisia. Joskus saattaa tulla sellainen haikea olo " voi kun meilläkin joskus" , mutta itse en kuulu niihin lapsettomiin jotka välttelisi muiden lapsia / lasten näkemistä tms.
-Kolme vuotta vauvaa toivonut-
että kyseessä on nimenomaan tahaton lapsettomuus.
Hanki nyt jo se elämä...
Joten ei haittaa jos eivät eivät jää vauvoja/lapsia kattelemaan ja siihen juttelemaan.
Eiväthän he ole tehneet minulle mitään pahaa tai sanoneet rumasti. Heidän vanhempiensa suusta tulevat yleensä ne rumat sanat, jotka loukkaavat minua. Ikävä kyllä, lapsista tulee usein vanhempiensa kaltaisia, joten eipä kovinkaan ruusuiselta näytä tulevaisuus näille suloisille lapsille...
eikö ottanutkaan provo tulta alle?
Vierailija:
eikö ottanutkaan provo tulta alle?
Heikko tulos, ap. Oma enkka kolme yli 30-sivuista provoa.
Sen sijaan loukkaa ap:n kaltaiset ihmiset.
lapseton