mitä rusketus merkitsee sinulle? kysely
suihku purkki vai luomurusketus?
stressaako jos ei rusketusta ole tai pysty hankkimaan?
lisääkö rusketus mielestäsi seksikkyyttäsi? miksi tai miksi ei?
onko vast. sukupuoli seksikkäämpi rusketuksessaan, miksi? tai miksi ei?
Kommentit (6)
Joo ja ihosyöpä on kaikken seksikkäintä!!
Onhan noita salskeita paidattomia miehiä kiva katsella, kun ovat ruskettuneita nyt. Ihan aidosti tiirailen vaikka mies istuu vieressä. Tosin hänkin on hot nyt ruskeena, mun tiirailut tietää hyvin, oikein sanoo, että katso nyt!
Pienten bikinien rusketusrajat on seksikkäät
Minä en rusketu, mutta pidän siitä, että mies on vähän ruskettunut.
Yhtenä kesänä vuosia sitten tapasin työreissulla Rovaniemellä erään naispuolisen kollegan, joka oli ollut kaksi viikkoa jossakin aurinkorannalla. Päädyimme illan päätteeksi hänen hotelliinsa ja kun saimme vaatteet pois, näin erittäin voimakkaan rusketuksen ja pienten bikinien jättämät rajat.
Olin usein unelmoinut tämmöisestä. Muistan kuinka voimakkaasti kihartuvat pillun karvoitus loisti pienen vaalean alueen keskeltä. Saman teki terhakat tissit (ei kovin suuret, mutta sopivat).
Voimakkaat rusketuksen rajat vaikuttivat minuun tosi kiihottavasti. Pari ravintolan vessasta ostamaani kortsua oli pian käytetty, ja sen jälkeen pantiin paljaalla. Kollega ratsasti ainakin tunnin päälläni. Kulli ei ollut aivan koko aikaa kovana, se pyöriskeli puoli velttona pillun huulilla sopivasti ja toi kumppanille nautintoa...
Se oli elämäni yö, ja juuri tuon rusketuksen ansiosta. Jälkeen päin minulla oli viikon verran pallealihakset maitohapoilla, niin kovalle nekin kullia liikuttaessaan joutuivat. Rusketuksesta puhuttaessa muistan aina tuon yön Pohjahovissa.
Maria, jos luet tämän, niin muistat varmaan yömme, ja jos ei tullut silloin sanottua, että kiihkoni johtui rusketuksestasi, ja tietenkin sinusta ja persoonastasi.
Itse koen olevani paljon paremman näköinen ruskettuneena siksi turvaudun itseruskettaviin. Kyllä kumppanikin näyttää paljon paremmalta ruskettuneena. Itseäni häiritsee erityisesti vitivalkoinen ylipaino, ruskettuneena ylimääräiset kilotkin näyttävät paremmilta.