Hei te joilla lapsenlapsia! Kuka heistä on rakkain? Ensimmäinen vai viimeisenä syntynyt?
Kommentit (19)
Vastaan äitini puolesta että nuorin lapsenlapsi on ilmiselvä suosikki. Vanhempi ohitetaan sivulauseella.
Ensimäinen koska on tyttö Pojat kyllä pärjää paremmin kovassa maailmassa
No mieleisen lapsen lapset tietysti ;)
Vierailija kirjoitti:
Läheisimmän lapseni lapset on mukavimpia. Ihan jo siksi, että tämä lapsi on kotoa muutettuaan pitänyt yhteyttä ja hyväksynyt elämäntapani. Kun on väleissä lapsenlapsen vanhempaan, niin on väleissä lapsenlapsiinkin. Kotoa ovet paukkuen ja haistatellen lähteneen lapseni lapsiin en ole yhteydessä, siihen suuntaan olen riistäjäisovanhempi, joka ei välitä kenestäkään.
No etpä kuulosta välittävän kuin sinua mielistelevistä
Vain narsiateilla on kultaisia suosikkilapsia ja lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vain narsiateilla on kultaisia suosikkilapsia ja lapsenlapsia.
Isot ikäluokat on. Tämä on täsmäkysymys heille. Kysykää lisää jos keksitte tällaisia narsistinpaljastuskysymyksiä. Viihdyttävää lukea. Joku voi myös vielä oivaltaa jotain.
Mites kun mummo on ilmoittanut, ettei hänellä ole enää lapsia... ovatko nämä kuolleen lapsen lapset kuitenkin syntyneet/elossa?
Ei ole todellinen tilanne, mutta voisi olla. Minulle on hautakivikin!
Keskimmäinen kun hän on niin kaunis
Vierailija kirjoitti:
Läheisimmän lapseni lapset on mukavimpia. Ihan jo siksi, että tämä lapsi on kotoa muutettuaan pitänyt yhteyttä ja hyväksynyt elämäntapani. Kun on väleissä lapsenlapsen vanhempaan, niin on väleissä lapsenlapsiinkin. Kotoa ovet paukkuen ja haistatellen lähteneen lapseni lapsiin en ole yhteydessä, siihen suuntaan olen riistäjäisovanhempi, joka ei välitä kenestäkään.
Hyi kamala millainen ajatusmaailma :(
Etkö yhtään kaipaa omaa lastasi? Lapsenlapsiasi? Kylmää...
Kaikki lapsenlapset (6 kpl) ovat yhtä rakkaita.
No ensimmäinen ja viimeisenä syntynyt. Niitä on tasan yksi.
Vierailija kirjoitti:
Keskimmäinen kun hän on niin kaunis
Älä puhu puskaa, kukaan ei rakasta keskimmäistä lasta.
Tyttö. Kaksi muuta lastenlasta jo aikamiehiä.
Tytöt ovat rakkaimpia, kun eivät ole niin kurittomia kuin pojat.
Se ainut poika on rakkain aarre.
T. Tyttöjen äiti