Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla joku salainen ihastus, jolle et aio tehdä mitään?

Vierailija
28.05.2024 |

Minä aloitan. Olen ihastunut aamumetrossa välillä samaan aikaan kulkevaan mieheen. Lienee omanikäiseni, hyvännäköinen ja jonkunlaista silmäpeliä hänen kanssaan pelaillaan. Kuvittelen ainakin ihastuksen olevan molemminpuolista. Joka aamu yritän ehtiä tuohon samaan metroon ja petyn aina, jos mies ei ole siellä. Ja kun se on siellä, niin jaksan koko päivän hymyillä. En usko, että tulen kuitenkaan koskaan viemään tätä millään lailla eteenpäin. Jos mies tulisikin juttelemaan, niin sitten toki miettisin uudestaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Aina olen ihastuksiani lähestynyt ja kertonut tunteistani mutta koskaan eivät ole tunteneet samoin. Sen takia ikisinkkuna tässä mennään, luultavasti hautaan. Nykyään en enää edes ihastu, viimeksi ihastuin 2015. N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kestänyt jo kauan. Emme nähneet aikoihin, joten toivoin päässeeni jo yli. Mutta sitten näimme taas ja sama fiilis. Olo tuntuu siinä mielessä keskenkasvuiselta, vaikka olen jo keski-ikäinen. 

Vierailija
4/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä.  Olen ollut hänestä kiinnostunut nyt vuoden verran.   Haaveilen hänestä jatkuvasti ja se sattuu, koska mitä luultavimmin hän ei ole minusta kiinnostunut ainakaan muutoin kuin kaverimielessä.     Ja siksi hän ei ole missään nimessä edes tietoinen kiinnostuksestani häntä kohtaan.   aina kun päätän, että nyt  lopetan tämän haihatteluni, sen kovempaa myöhemmin se kiinnostus vaan sitten taas kasvaa.    Mutta täytyy varmaan pitää välimme samoina kuin tähänkin asti, frendeinä jotka saattavat joskus istua iltaa saman pöydän ääressä ja kysellä kuulumisia.

Vierailija
5/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja en aio ihastua. Olen onnellisesti naimisissa ja haluan pitää asian näin.

Vierailija
6/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, mutta en aio asialle tehdä mitään, koska ollaan molemmat varattuja. Jos ei oltaisi varattuja, niin oltaisiin jo varmaan sekstattu, sen verran hänkin on vihjaillut minun suuntaani.

Vierailija
7/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ja en aio ihastua. Olen onnellisesti naimisissa ja haluan pitää asian näin.

Höpö höpö, mitä pelkäät? Kyllä naimisissa olevankin voi ihastua, se on ihan yleistä.

Vierailija
8/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Työpaikan hississä välillä näen tämän hyvännäköisen miehen ja kerran punastuin kun katsoin vahingossa kohti. Noloa. Mutta todella piristää päivän nähdä hänet.

Vierailija
9/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta teen kyllä syksyllä puhkaisen hänen immekalvon.

Vierailija
10/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen ihastunut erittäin pahasti varattuun mieheen jonka kanssa mulla on seksisuhde. En ole kertonut miehelle tunteistani enkä kerro. Yritän saada itselleni tarpeeksi voimia, että lopetan koko suhteen niin pääsee ihastus unohtumaan kun en tapaa miestä.

Vierailija
11/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksen väärin, eli mietin, onko monellakin saksalainen ihastus. Itselläni ei ole.

Vierailija
12/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, psykiatrisella osastolla oleva, ainakin 20 vuotta minua nuorempi tyttö.

Vierailija
13/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli joku bussi-ihastus ja yritti aina ehtiä tiettyyn aikaan siihen tiettyyn bussiin. Jotenkin naurettavaa kun tuskin tämä flirttimies yritti pakonomaisesti ehtiä siihen buussiin. No eipä bussimiestä enää näkynyt ja siihen se jäi. 

Vierailija
14/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lapsen päiväkotiopettaja.Heitetään hyvää läppää tms.Ehkä kevyttä flirttiä ilmassa.Mutta on siis naimisissa,en aio todellakaan viedä eteenpäin.Piristää kyllä päivää.

Vierailija
15/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Naapuri. Mutten aio tehdä asialle mitään.

Vierailija
16/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olen ihastunut erittäin pahasti varattuun mieheen jonka kanssa mulla on seksisuhde. En ole kertonut miehelle tunteistani enkä kerro. Yritän saada itselleni tarpeeksi voimia, että lopetan koko suhteen niin pääsee ihastus unohtumaan kun en tapaa miestä.

"jolle et aio tehdä mitään".

Vierailija
17/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin aloituksen väärin, eli mietin, onko monellakin saksalainen ihastus. Itselläni ei ole.

Mun ihastus on salainen JA saksalainen!

Vierailija
18/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, psykiatrisella osastolla oleva, ainakin 20 vuotta minua nuorempi tyttö.

Miksi tämä kerää alapeukkuja? Kyseessähän on ihastus, jolle en aio tehdä mitään.

Vierailija
19/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo lapsen päiväkotiopettaja.Heitetään hyvää läppää tms.Ehkä kevyttä flirttiä ilmassa.Mutta on siis naimisissa,en aio todellakaan viedä eteenpäin.Piristää kyllä päivää.

Hän ei ole sinusta kiinnostunut. 

Vierailija
20/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverilla oli joku bussi-ihastus ja yritti aina ehtiä tiettyyn aikaan siihen tiettyyn bussiin. Jotenkin naurettavaa kun tuskin tämä flirttimies yritti pakonomaisesti ehtiä siihen buussiin. No eipä bussimiestä enää näkynyt ja siihen se jäi. 

No vähän sama joo mulla, olen siis AP. Minä tähtään aina siihen samaan metroon ja se mies on siellä harvoin, tuskin siis näkee mitään vaivaa ehtiäkseen juuri siihen metroon, liekö edes koskaan kiinnittänyt huomiota mikä metro se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi