Mobilepay, luottokorttiongelma?
Miksi mobilepay on tänään sanonut: Et voi käyttää luottokorttia tähän maksuun. Valitse toinen maksutapa.
Ihan samanlaisia ja saman suuruisia maksuja, kuin tähän asti kaikkina muinakin viikkoina, mutta nyt ei onnistu. Miksi?
Mun luottokortilla on vielä puolet luotosta käyttämättä, eikä siinä ole mitään päiväkohtaisia rajoja tms.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan OP:n credit/debit kortin lisääminen ei onnistu. Tai onnistuu, mutta sovellus ei ymmärrä, että se on debit. Lisäsin ensin credit, sitten debit mutta sovellus vaan hokee hupsista, lisää debit kortti yms avuliasta. Ja ohjeet ei auta tuossa yhtään, joka paikassa lukee että luottokortti ei enää mahdollinen kuluttajien välillä. Juu juu, mutta ei onnistu enää debitilläkään kun sovelkus ei tajua mikä kortti tuo on.
Hupsista vaan, paluu käteiseen tuli.
samaa vikaa täällä, ei saa lisättyä debit korttia. OP. Tai sillee menee kaikki ok, mut kun pitäs vahvistaa OP mobiilissa, niin ei pomppaa se vahvistettava esille joka pin koodilla vahvistetaan ja homma tyssää siihen.
Onko joku saanut lisättyä sen debit-kortin? Ekaa kertaa lakkasi Mobilepay mulla toimimasta eikä anna lisätä debit korttia, vaikka poistin profiilini ja koko äpin ja asensin sen uudelleen. Wtf? Tosin jotain häikkää taitaa olla koko paskatsydeemissä nyt. Harmi, oli ihan mukava ja kätevä äppi tähän saakka..
jooo.. mulla kävi samalla lailla. se debit numero on siellä kortin kääntöpuolella jos sulla on credit/debit kortti. hakkasin jonku aikaa päätä seinään kun ihmettelin miksei debit kortin lisäys onnistu.