Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä semmoisen nikkaroijamiehen voi saada kesäksi? Huom. VAIN kesäksi

Vierailija
27.05.2024 |

Olisi kaikenlaista hommaa. Pari reikää pitäisi porata ja tapetoida. Voiko vuokrata jostain, löytyykö Tinderistä. Nikkaroijamiestä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni poikamies on käsistään kätevä tee-se-itse henkinen :)

Vierailija
2/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rahalla kai niitä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on osunut vain silmää nikkaava mies, pitää olla tarkkana jos etsii nikkaroivaa, että saa sen.

Vierailija
4/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pillua on luvassa niin voin naulata pari lankkua ristiin.

M41

Vierailija
5/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

Kuulostaa hyvältä. Ap

Vierailija
6/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä kesämiestä syksyllä heitteille.

Vierailija
7/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan juoppo!

Vierailija
8/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö stronk änk indepentent voimaantunut feministi osaa ees reikiä laittaa tai tapettia?

Säälittävää.

Vierailija
9/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

s*ksitreffit.fi ja ilmoitat että remppahommia, maksu luonnossa. Myös tinderistä voisi löytyä samalla tekstillä.

Vierailija
10/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-raudassa oli kevätalessa viime viikolla. Plussakortilla sai tee-se-itse-miehiä 3 kpl kympillä.

Vierailija
11/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudu nätiksi, baarin. Valitse oikein, hauska viikonloppu tai pari. Oikea kaveri heti huomaa puutteet ja alkaa duunailemaan jatkon toiveissa. Huom. tärkeää tässä on valita oikea kaveri hommiin.

Vierailija
12/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet siedettävän näköinen etkä ihan kamala luonteeltasi, ja pakettiin sisältyy seksi sekä yhteiselo ainakin vuoden ajan (muutan luoksesi ja laitan omani vuokralle), niin jo vain, vähän siinä sivussa remppaan kämppääsi. 

M43

Vierailija
13/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö stronk änk indepentent voimaantunut feministi osaa ees reikiä laittaa tai tapettia?

Säälittävää.

Näinpä :DD

Vierailija
14/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaudu nätiksi, baarin. Valitse oikein, hauska viikonloppu tai pari. Oikea kaveri heti huomaa puutteet ja alkaa duunailemaan jatkon toiveissa. Huom. tärkeää tässä on valita oikea kaveri hommiin.

Naisilla on aina vaan mielessä remontti.

Vierailija
15/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa yhteyttä niihin entisiin maajussien 'ehdokas miehiin,) kaikilla pysyi vasara kädessä.

Vierailija
17/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

Oikeasti et laita edes tikkua ristiin.

Vierailija
18/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s*ksitreffit.fi ja ilmoitat että remppahommia, maksu luonnossa. Myös tinderistä voisi löytyä samalla tekstillä.

Juuri näin. Lisäksi vihjailet sopivan oloislle kaupan kassajonoissa ja missä nyt liikutkin, että toosaa olisi luvassa poientä nikkarointia vastaan, niin kyllä sitä porukkaa löytyy.

Toki sitten itselläsikin pitää olla myös tarjonta riittävissä määrin kunnossa. Vaikka nyt itsekin osaan kämpässä lähes joka homman sähkötöistä lämmityksen säätöön, lattiahommista katonkunnostukseen, en kyllä ala minkään toivottoman haahkan perässä hiihtelemään. Etenkin kun olen ukkomies, eli tässä on vielä suht kovat panokset.

Vierailija
19/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen remppaavinani ja kestää pitkään ennenkuin valmista. Kai just syksyyn mennessä pari reikää saa tehtyä ja parit tapetit laitettua

Vierailija
20/50 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet siedettävän näköinen etkä ihan kamala luonteeltasi, ja pakettiin sisältyy seksi sekä yhteiselo ainakin vuoden ajan (muutan luoksesi ja laitan omani vuokralle), niin jo vain, vähän siinä sivussa remppaan kämppääsi. 

M43

Olen semmoinen oman elämäni Pikku-Myy, tykkään kyllä seksistä, mutta olen äkkipikainen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi