Mistä semmoisen nikkaroijamiehen voi saada kesäksi? Huom. VAIN kesäksi
Olisi kaikenlaista hommaa. Pari reikää pitäisi porata ja tapetoida. Voiko vuokrata jostain, löytyykö Tinderistä. Nikkaroijamiestä.
Kommentit (50)
Joillekin on osunut vain silmää nikkaava mies, pitää olla tarkkana jos etsii nikkaroivaa, että saa sen.
Jos pillua on luvassa niin voin naulata pari lankkua ristiin.
M41
Vierailija kirjoitti:
M41
Kuulostaa hyvältä. Ap
Älä jätä kesämiestä syksyllä heitteille.
Eikö stronk änk indepentent voimaantunut feministi osaa ees reikiä laittaa tai tapettia?
Säälittävää.
s*ksitreffit.fi ja ilmoitat että remppahommia, maksu luonnossa. Myös tinderistä voisi löytyä samalla tekstillä.
K-raudassa oli kevätalessa viime viikolla. Plussakortilla sai tee-se-itse-miehiä 3 kpl kympillä.
Laittaudu nätiksi, baarin. Valitse oikein, hauska viikonloppu tai pari. Oikea kaveri heti huomaa puutteet ja alkaa duunailemaan jatkon toiveissa. Huom. tärkeää tässä on valita oikea kaveri hommiin.
Jos olet siedettävän näköinen etkä ihan kamala luonteeltasi, ja pakettiin sisältyy seksi sekä yhteiselo ainakin vuoden ajan (muutan luoksesi ja laitan omani vuokralle), niin jo vain, vähän siinä sivussa remppaan kämppääsi.
M43
Vierailija kirjoitti:
Eikö stronk änk indepentent voimaantunut feministi osaa ees reikiä laittaa tai tapettia?
Säälittävää.
Näinpä :DD
Vierailija kirjoitti:
Laittaudu nätiksi, baarin. Valitse oikein, hauska viikonloppu tai pari. Oikea kaveri heti huomaa puutteet ja alkaa duunailemaan jatkon toiveissa. Huom. tärkeää tässä on valita oikea kaveri hommiin.
Naisilla on aina vaan mielessä remontti.
Otappa yhteyttä niihin entisiin maajussien 'ehdokas miehiin,) kaikilla pysyi vasara kädessä.
Vierailija kirjoitti:
M41
Oikeasti et laita edes tikkua ristiin.
Vierailija kirjoitti:
s*ksitreffit.fi ja ilmoitat että remppahommia, maksu luonnossa. Myös tinderistä voisi löytyä samalla tekstillä.
Juuri näin. Lisäksi vihjailet sopivan oloislle kaupan kassajonoissa ja missä nyt liikutkin, että toosaa olisi luvassa poientä nikkarointia vastaan, niin kyllä sitä porukkaa löytyy.
Toki sitten itselläsikin pitää olla myös tarjonta riittävissä määrin kunnossa. Vaikka nyt itsekin osaan kämpässä lähes joka homman sähkötöistä lämmityksen säätöön, lattiahommista katonkunnostukseen, en kyllä ala minkään toivottoman haahkan perässä hiihtelemään. Etenkin kun olen ukkomies, eli tässä on vielä suht kovat panokset.
Joo. Olen remppaavinani ja kestää pitkään ennenkuin valmista. Kai just syksyyn mennessä pari reikää saa tehtyä ja parit tapetit laitettua
Vierailija kirjoitti:
Jos olet siedettävän näköinen etkä ihan kamala luonteeltasi, ja pakettiin sisältyy seksi sekä yhteiselo ainakin vuoden ajan (muutan luoksesi ja laitan omani vuokralle), niin jo vain, vähän siinä sivussa remppaan kämppääsi.
M43
Olen semmoinen oman elämäni Pikku-Myy, tykkään kyllä seksistä, mutta olen äkkipikainen. Ap
Moni poikamies on käsistään kätevä tee-se-itse henkinen :)