Tiedättekö, missä työkaverisi asuvat?
Kuinka monen työkaverisi asuinpaikan osaat sanoa vaikkapa kilometrin tarkkuudella?
Kommentit (36)
En, miksi ihmeessä minun pitäisi tietää???
Vierailija kirjoitti:
En, miksi ihmeessä minun pitäisi tietää???
Sitten kun tulee paikallinen sopiminen niin se kertominen tulee pakolliseksi
En ole koskaan tiennyt, missä työkaverini asuvat. Minä olen ollut jokaisessa työpaikassani harjoittelija, sijainen, kiireapulainen, määräaikainen tai muuten vain lyhytaikainen. Työsuhteet ovat olleet tyypillisesti 1-3 kk, max 8 kk. Ja sen on kaikki työyhteisössä tienneet. Joten ketään ei ole kiinnostanut tutustua minuun yhtään enempää kuin työn kannalta on välttämätöntä.
Kaupunginosan tarkkuudella. Kun tehdään pitkään töitä yhdessä, kyllä se keskusteluissa jotenkin tulee esiin.
Olen isossa firmassa ja työnkuvani on sellainen, että olen viikoittain tekemisissä n.sadan työkaverin kanssa. En tiedä heistä läheskään kaikista mitään.
Omasta parinkymmenen hengen tiimistä tiedän kaikkien asuinkaupungit ja alueet, lähimmistä tiimiläisistä tarkemmin katuja, asuinmuotoja jne.
Suomalaisten työkavereiden asuinpaikat tiedän esim. kaupunginosan tarkkuudella, joidenkin tarkemmin koska olemme läheisempiä. Ulkomaalaisten tiimiläisten kotikaupungin tiedän, en sen tarkemmin.
Oman toimipisteeni työkavereiden osoitteet tiedän tarkalleen, yhdellä olen kyläillyt ja muiden kanssa kuljetaan kimppakyydeillä, jos lähdetään esim johonkin koulutukseen kauemaksi koko porukalla. Muiden toimipisteiden työntekijöiden asuinpaikat tiedän vain asuinkaupungin tarkkuudella.
Joidenkin kanssa kuljen välillä kimppakyydillä niin ne tiedän tarkkaan, olenhan heitä kotiovelta hakenut. Muista tiedän vain suurin piirtein, siis heistä keiden kanssa nyt tulee joskus juteltua. Suurimman osan kanssa en juttele ollenkaan kun ollaan niin eri osastoilla töissä.
En yhdenkään ja hyvä niin. En ole työkaverien kanssa tekemisissä vapaa-ajalla.
Olen isossa firmassa töissä, joten en tiedä edes kaikkien nimiä. Lähimpien työkavereiden asuinpaikat tiedän hyvinkin tarkkaan. Olen käynyt kylässä ja/tai kuskannut kotiin.
Vierailija kirjoitti:
En yhdenkään ja hyvä niin. En ole työkaverien kanssa tekemisissä vapaa-ajalla.
Kannattaisi olla, työpaikka romanssit on ihan jännittävä kokemus ja varsinkin työmatkat näiden kanssa, ei tule hotellikuolemaa kun on muuta puuhaa iltaisin.
itsellä turvakielto,siksi en sano,eivätkä kysykään
Olen tsekannut kaikkien tiedot ja taustat. Perus suojautumismenetelmä koska ihmiset ovat niin vaarallinen rotu. Tiedän myös missä SINÄ asut.
Kai ne jossain asuu, kuka missäkin. Pidän työn ja vapaan erillään.
Tällä hetkellä me kaikki asutaan samassa kaupunginosassa kuin työkohde sijaitsee, joten suurinpiirtein kyllä.
Mutta oletko kuvannutkin? Minä olen kuvannut mut vain omaan käyttöön.