Kuinka usein käyt kirjastossa?
Käynnit vaihtelevat, mutta yleensä kerran viikossa käyn. Haen varauksia ja lainaan. En vietä aikaa siellä muuten.
Kommentit (35)
Kerran puolessa vuodessa, ellen piipahda vessassa. Sitten uusin sen yhden kirjan lainan noin 5 kertaa ja palautan korkeintaan puoliksi luettuna. Hei. Sentään yritän.
En kovin usein. Jos en väärin muista, niin edellisestä käynnistä on kohta 30 vuotta. Ostan kirjat, lehdet ja levyt itse.
Parhaimmillaan olen käynyt joka päivä, tai pahimmillaan, olin silloin pahasti masentunut. Nyt, pari kertaa kuukaudessa. Rakastan lukemista ja kirjoja. Rakastan tiedelehtiä, musiikkia ja musiikkilehtiä.
Kerran viikossa palauttamassa ja lainaamassa kirjoja.
Tänään kävin palauttamassa ja lainaamassa kolme kirjaa ja tein varauksen yhdestä. Käyn joka toinen viikko.
En koskaan. Menee aikaa hukkaan kun pitää varata aikaa kirjastokäynnille ja sitten kytätä että palauttaa oikeaan aikaan ja saattaa olla, että haluamasi kirja ei ole paikalla. Lisäksi en tykkää siitä miten likaisia kirjat ovat, ties missä ovat pyörineet. Tilaan ihan kirjat suosiolla kotiinkuljetettuna tai Kindlelle.
Jos en väärin muista, niin edellisestä käyntikerrasta on noin 30 vuotta. Ostan itse kirjat, levyt ja lehdet, niin en tarvitse kirjastoa.
Kerran tai pari kuussa. Yleensä omatoimiaikaan.
1-2 kertaa viikossa. Onneksi kirjasto on noin sadan metrin päässä. Koronarajoituksista minulle ylivoimaisesti pahin oli kirjastojen sulkeminen.
Usein käyn sunnuntaisin omatoimikirjastossa, kahden vkon välein.
Luen paljon, varaan kirjoja ja lehtiä. Lehdet ovat kalliita tilata.
Onneksi varaukset ovat olleet ilmaisia jo vuosikausia.
Uutuuskirjoja voi lainata Pikalainoina, 7 vrk:n laina- ajalla. Jotkut pikalainat lukea hotkaisee yhdessä illassa.
Olen sairaseläkkeellä, käyn lähikirjastossa lähes päivittäin.
Luen päivän lehdet siis oman paikkakuntani sanomalehden ja Hesarin.
Lainaan myös paljon, pieneläkeläisen suurenmoisin ilmainen ilo, on KIRJASTO.
Käyn kirjastossa melkein päivittäin kun siellä on pyörämatkan varrella sopivasti vessa. Piipahdan myös niillä koneilla ja paukutan tänne tekstiä samalla :) Nämä omatoimikirjastot on fiksu keksintö.
Itse käyn kerran kuussa, mutta kun käyn kirjastossa, niin matkaan lähtee 1-5 kirjaa. Kirjastossa käyntikin kestää vain pari minuuttia koska löydän tietokirja osastolta todella nopeasti sopivan kirjan
Käyn viisi kertaa viikossa, aikaa vietän yleensä 7h 45min kerrallaan. Ruokatunniksi saatan joskus poistua hetkeksi.