Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt kirjastossa?

Vierailija
27.05.2024 |

Käynnit vaihtelevat, mutta yleensä kerran viikossa käyn. Haen varauksia ja lainaan. En vietä aikaa siellä muuten.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn viisi kertaa viikossa, aikaa vietän yleensä 7h 45min kerrallaan. Ruokatunniksi saatan joskus poistua hetkeksi.

Vierailija
22/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran puolessa vuodessa, ellen piipahda vessassa. Sitten uusin sen yhden kirjan lainan noin 5 kertaa ja palautan korkeintaan puoliksi luettuna. Hei. Sentään yritän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin usein. Jos en väärin muista, niin edellisestä käynnistä on kohta 30 vuotta. Ostan kirjat, lehdet ja levyt itse.

Vierailija
24/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan olen käynyt joka päivä, tai pahimmillaan, olin silloin pahasti masentunut. Nyt, pari kertaa kuukaudessa. Rakastan lukemista ja kirjoja. Rakastan tiedelehtiä, musiikkia ja musiikkilehtiä.

Vierailija
25/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa palauttamassa ja lainaamassa kirjoja.

Vierailija
26/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin palauttamassa ja lainaamassa kolme kirjaa ja tein varauksen yhdestä. Käyn joka toinen viikko. 

Vierailija
27/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Menee aikaa hukkaan kun pitää varata aikaa kirjastokäynnille ja sitten kytätä että palauttaa oikeaan aikaan ja saattaa olla, että haluamasi kirja ei ole paikalla. Lisäksi en tykkää siitä miten likaisia kirjat ovat, ties missä ovat pyörineet. Tilaan ihan kirjat suosiolla kotiinkuljetettuna tai Kindlelle. 

Vierailija
28/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en väärin muista, niin edellisestä käyntikerrasta on noin 30 vuotta. Ostan itse kirjat, levyt ja lehdet, niin en tarvitse kirjastoa.

Vierailija
29/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai pari kuussa. Yleensä omatoimiaikaan.

Vierailija
30/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 5 vuodessa. 

Vierailija
31/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa viikossa. Onneksi kirjasto on noin sadan metrin päässä. Koronarajoituksista minulle ylivoimaisesti pahin oli kirjastojen sulkeminen.

Vierailija
32/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käyn sunnuntaisin omatoimikirjastossa, kahden vkon välein.  

Luen paljon, varaan kirjoja ja lehtiä.  Lehdet ovat kalliita tilata.

Onneksi varaukset ovat olleet ilmaisia jo vuosikausia.

Uutuuskirjoja voi  lainata Pikalainoina, 7 vrk:n laina- ajalla.  Jotkut pikalainat lukea hotkaisee yhdessä illassa.

Vierailija
33/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaseläkkeellä, käyn lähikirjastossa lähes päivittäin. 

Luen päivän lehdet siis oman paikkakuntani sanomalehden ja Hesarin. 

Lainaan myös paljon, pieneläkeläisen suurenmoisin ilmainen ilo, on KIRJASTO.

Vierailija
34/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirjastossa melkein päivittäin kun siellä on pyörämatkan varrella sopivasti vessa. Piipahdan myös niillä koneilla ja paukutan tänne tekstiä samalla :) Nämä omatoimikirjastot on fiksu keksintö.

Vierailija
35/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kerran kuussa, mutta kun käyn kirjastossa, niin matkaan lähtee 1-5 kirjaa. Kirjastossa käyntikin kestää vain pari minuuttia koska löydän tietokirja osastolta todella nopeasti sopivan kirjan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi