Kyllä menen tänään suihkuun 23.00 aikaan.
Sitten nukkumaan mutta vilvoittava suihku ennen nukkumaanmenoa.
Kommentit (33)
Etkö voisi käydä ennen klo 22? Tuo 23 on jo hiljaisuus talossa.
Kiitos tiedosta, nyt olen onnellinen kun tiedän sinun olevan suihkupuhdas.
Nähdään yöllä unessa.
Mä tulin just suihkusta. Ihanan virkistävää 😊
Vierailija kirjoitti:
Et mene jos kerrostalo asut, hiljaisuus on jo alkanut ja silloin ei suihkussa käydä!
Kylläpäs käydän. Suihkussa saa käydä milloin haluaa. Tästä on olemassa käräjäoikeuden ennakkotapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mene jos kerrostalo asut, hiljaisuus on jo alkanut ja silloin ei suihkussa käydä!
Kylläpäs käydän. Suihkussa saa käydä milloin haluaa. Tästä on olemassa käräjäoikeuden ennakkotapaus.
Kotirauhan rikkominen on rikos
Käyn suihkussa yleensä puolen yön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa saa käydä vaikka klo 3 yöllä.
Mä lämmitän saunan vääntämällä sen kelloa väärään suuntaan. Saa aina takuulla -40 asteen löylyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan sun kotiisi tule suihkuun, omissa kodeissaan suihkuttelevat eli ei ole kotirauhan rikkomista vaan tavallista elämää.
Pallit hikoilee joten pakko sitä suihkussa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa saa käydä vaikka klo 3 yöllä.
Ja minä käynkin koska lähden sitten töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WC:ssä tai suihkussa voi käydä huoletta mihin vuorokauden aikana tahansa. Myös pesukonetta voi lähtökohtaisesti käyttää yölläkin, se on tavanomaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WC:ssä tai suihkussa voi käydä huoletta mihin vuorokauden aikana tahansa. Myös pesukonetta voi lähtökohtaisesti käyttää yölläkin, se on tavanomaista elämää.
Olen parille naapurille hommanut häädön kun kävivät yöllä suihkussa ja paiskoivat vessanpöntön kantta.
Laita pyykinpesukone linkoamaan klo 02-03.
Sitten naapurin koirat haukkuvat klo 23.00
Vierailija kirjoitti:
Laita pyykinpesukone linkoamaan klo 02-03.
Olen monta kertaa laittanut kun olen tullut töistä myöhään. Hikiset vaatteet pitää heti pestä.