Näkeekö naisesta ulospäin, että tätä on pantu?
Työpaikalla miesporukkaa maanataiaamuisin arvailee naisista, kuka on saanut viikonloppuna. Punertaako posket?Hehkuuko iho? Miten kävelee`jne.?
Kommentit (44)
Omenainen olo; siemenet sisällä ja posket punaisina! Muttaei ihan enää seuraavana päivänä sentään,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa elävät ovat tyytyväisempiä kuin yksinelävät. Olen joskus ajatellut, että yksinelävien kireys johtuu siitä, kun heillä on puute seksistä.
Näinhän se on, yksinelävistä kyllä näkee, että nyt on saatu, jos on pitkä aika edellisestä kerrasta.
Sinkuissa eron tosiaan huomaa. Jos sinkkunainen ei ole pariin kolmeen kuukauteen saanut ja viikonloppuna joku alfa bull on häntä pannut, niin ihan varmasti on vielä alkuviikosta ja ehkä loppuviikostakin hymy herkässä. Parisuhteessa olevista ei samaa pysty sanomaan, koska useimmat saavat myös keskellä viikkoakin vähintään pari kertaa.
Töissä yhdellä rouvalla oli aina fritsu kaulassa, siitä tiesi, koska oli saanut. Useamman kerran viikossa!
Hetkeä aikaisemmin seksiä saaneen naisen tunnistaa seksin tuoksusta hänen ihollaan. En siis puhu sperman tuoksusta (minkä tosin tunnistaa hengityksestä jos on niellyt), vaan ihan puhtaasta naisen seksin tuoksusta. Olen tämän tuoksun tuntenut joskus aamuisin konttorilla ja baarissa.
Kyllä se kävely muuttuu hiukan ankkakävelyksi jos oikein kovat kyydit naiselle on antanut. Ja naiseni olo on hehkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kävely muuttuu hiukan ankkakävelyksi jos oikein kovat kyydit naiselle on antanut. Ja naiseni olo on hehkeä.
Eipä ole koskaan muuttunut, vaikka on kyllä pantu ison miehen toimesta koko yö. Paikat olleet todella arkana, mutta tuo ankkakävely ei kyllä päde itseeni sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mennä miehillä ankkakävelyksi, jos on oikein hyvät kyydit saanut joltain sonnilta.
Meillä duunissa kanssa viikonlopun jälkeen näkee hyvin, että ketä on pantu. Yleensä naiset ovat minihameissa ja osalla näyttäisi vielä valuvan siemennesteet jalkojen välistä. Muutamilla on ollut kasvoilla roiskeita aamuisin. En osaa sanoa, onko touhuttu samana aamuna vai edellisenä iltana. Yhdellä oli kerran vielä mällit suussa, kun tuli kahvipöytään. Poikain kanssa näitä yleensä mietitään ja sitten lähdetään vessaan kimpparunkulle.
Jos naista nussii kunnolla niin, että tämä saa orgasmin ja saa spermat syvälle pilluun, Naisesta näkee, että tämä on saanut. Naisen posket punottaaja hän on autuaan oloinen. Mutta ei sitä enää seuraavana päivänä näe.
Vaimosta näkee koska on töiden jälkeen saatu
On siitä se laulukin: sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.
Eipä nykyään edes raskaus ole myöskään varma merkki, että on pantu. Voi lisääntyä vaikka neitsyenä.
Aika usein veikkaan että naista on pantu kun se on selvästi kahdeksannella kuukaudella raskaana mutta eihän näistäkään voi enää olla varma.
Minä kaipaan säännöllisesti kunnolla munaa. Tulen ärtyisäksi ja hankalaksi, jos joudun olemaan puutteessa. Lähimmälle alaiselleni uskoudun syyn, niin hän ymmärtää mielialani.
Silloin tällöin mieheni panee minua niin rajusti, että seuraavana päivänänä pilluni on hellänä ja kävelen kuin ankka. Työpaikallani seison hajareisin. Onneksi olen seisomatyössä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hento nainen ja mieheni on iso 150 kiloinen järkäle. Yöllä hän saattaa panna pitkään kahteen eri otteeseen. Aamulla reiteni ovat puutuneet. Pelkään, että kävelen hajareisin.
Jos mun järkäleeni alkais pökkiä yöllä niin se on nyrkki silmään. Ei häiritä kun nukun! (Ja muutenkaan en tykkää punaniskanakkisormisista järkäleistä;rumia. Niillä ei ole muuta isoa kuin oma ego.)
Raskaana olevista voi lähes varmasti sanoa että niitä on pantu.
Jos on kunnolla saanut, niin säteilee kuin aurinko. Jos on naitu 3 pukkausta liian vähän, saattaa olla hyvinkin pahalla tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä sai orgasmin vain levittämällä jalat ja jännittämällä kaikkia lihaksia niin että reidet alkoivat lopulta täristä hallitsemattomasti jännituksestä.
Alkuaikoina pystyin pitkittämän yhtäjaksoista panoa kolme varttiakin jonka aikana tyttöystävä toisti monta kertaa tuon jalkojen levittelyn ja jännittämisen tärinään saakka vaikka ei saanutkaan yleensä kuin kerran.
Jalat eivät tuon jälkeen kantaneet sitä enää lainkaan ja se piti melkein kantaa pissalle jos tuli niin kova hätä ettei voinut odottaa varttia.
Vielä puolen tunnin kuluttuakin se käveli ulkona vaappuen jalat levällään kuin olisi ammuttu hevonen jalkojen välistä.
Vastaantulijat kääntyivät katsomaan sivuun ja vetivät kättä suun eteen etteivät olisi hihittäneet ääneen. Sen naamakin punoitti ainakin tunnin panon jäljeen ja näytti muutenkin parodialta just saaneesta.
Monesti rikospaikalle enimmäisenä saapuvat huomaa sen, kuten myös elottomuuden.