Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monen näyttää olevan vaikea hyväksyä, että squirttaus EI OLE virtsaa?

Vierailija
27.05.2024 |

Mistä tämä tarve tähän jankkaamiseen tulee? Omasta kokemuksesta tiedän 100% varmasti, että squirttini ei ole pissaa; se on täysin väritöntä, mautonta eikä lakanoihin jää sen kuivuttua minkäänlaisia tahroja.

Onko tässä nyt vain kyse siitä, että ollaan vähän kateellisia squirttaaville naisille ja siksi yritetään pilata tämä ilo alhaisin keinoin?

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on, vaikka olinkin hämmentynyt mutta ei se virtsaa ole. Naisellani pari kertaa näin käynyt kun on ollut tooosi kiihottunut. Siis kerran valutti sohvan märäksi kun hoitelin häntä doggyssä ja toisen kerran tuli päälläni. Luulin että pissasi, mutta koostumus on erilaista. Hiukan limaista.

Sitä Skenen rauhasista erittyvää paksumpaa nestettä tulee vain joitain millilitroja, siis todella vähän, ainakin TM:n jutun mukaan.

Mutta. Tuon TM:n jutun mukaan ejakulointi ja squirttaus voi tapahtua samaan aikaan, eli samaan aikaan voi "ruiskuta" molempia nesteitä.

Vierailija
42/97 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ejakuloinnut pari kertaa erittäin kiihottuneena, en orgasmin hetkellä. Mistähän se johtuu? Olenko ennenaikainen ejakuloija? En saanut noina kertoina orgasmia lainkaan enkä tuntenut ejakulointia. Kumppanilta vasta kuulin ejakuloineeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on, vaikka olinkin hämmentynyt mutta ei se virtsaa ole. Naisellani pari kertaa näin käynyt kun on ollut tooosi kiihottunut. Siis kerran valutti sohvan märäksi kun hoitelin häntä doggyssä ja toisen kerran tuli päälläni. Luulin että pissasi, mutta koostumus on erilaista. Hiukan limaista.

Sitä Skenen rauhasista erittyvää paksumpaa nestettä tulee vain joitain millilitroja, siis todella vähän, ainakin TM:n jutun mukaan.

Mutta. Tuon TM:n jutun mukaan ejakulointi ja squirttaus voi tapahtua samaan aikaan, eli samaan aikaan voi "ruiskuta" molempia nesteitä.

Sun perusteena on siis vain tuo artikkeli, tai ne kaksi.

Kysyin tekoälyltä asiaa. Se vastasi.

The volume of fluid expelled during female ejaculation can vary greatly among individuals. While some women may release only a few drops of fluid, others may expel larger amounts, sometimes up to half a cup (approximately 120 milliliters). The exact mechanisms behind the variation in ejaculate volume are not yet fully understood but may be influenced by factors such as hydration levels, arousal intensity, and individual differences in glandular function.

Vierailija
44/97 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla osittain virtsaa koska tulee rakosta, mutta pissatessa se tulee virtsaputkesta ja siis eri reiästä. Squirtatessa se tulee emättimestä. Hajutonta ja väritöntä liukastetta.

Vierailija
45/97 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tehtiin tieteellinen koe jokin aika sitten. Naisen virtsarakkoon injektoitiin väriainetta eli virtsarakon sisällä oleva neste (virtsa) värjättiin. 

Ejakuloidessa naisesta ulos tullut neste oli saman väristä kuin virtsarakon sisältö. 

Ei tunneta mekanismia että virtsarakossa olisi muualta kuin munuaisista peräisin olevaa nestettä. 

M48, guru

Ejakulointi ja squirttaus ovat eri asioita ja eri paikoista peräisin.

Mistä paikoista?

Peräaukosta.

Vierailija
46/97 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että se on esivirtsaa. Fysiologiaa tuntevat tietävät mistä on kyse. Itse pystyisin kertomaan tosi monta syytä miksei se ole normi virtsaa, mutta ei mua ole uskottu ennenkään, nii en enää jaksa 

Vierailija
47/97 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että se on esivirtsaa. Fysiologiaa tuntevat tietävät mistä on kyse. Itse pystyisin kertomaan tosi monta syytä miksei se ole normi virtsaa, mutta ei mua ole uskottu ennenkään, nii en enää jaksa 

Se squirttausneste ehkä on "esivirtsaa". Esi- sen takia, että se tulee kyllä virtsarakosta mutta ei ole vielä virtsan väristä. Sitähän voi tulla vaikka olisi juuri käynyt pissalla. Eli se tulee virtsarakosta, mutta ehkä kulkee vaan nopeasti sen läpi. Ejakulointineste on sitten eri asia, se ei ole virtsaa lainkaan.

Vierailija
48/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi olla osittain virtsaa koska tulee rakosta, mutta pissatessa se tulee virtsaputkesta ja siis eri reiästä. Squirtatessa se tulee emättimestä. Hajutonta ja väritöntä liukastetta.

torvi! sguirtatessa se tulee nimenomaan virtsaputkesta!

Vierailija
49/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että se on virtsaa.

Vierailija
50/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kun paneskelin oman ikäisiä tyttöjä niin ei osunut koskaan squirttaajaa. Nykyisin kun panen yli 40 v synnyttäneitä äitejä niin tuntuu että yli puolet squirttaa. Aika jännä että samat naiset squirttaavat joilla on kohonnut virtsankarkailuriski...

Vierailija
51/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana kun paneskelin oman ikäisiä tyttöjä niin ei osunut koskaan squirttaajaa. Nykyisin kun panen yli 40 v synnyttäneitä äitejä niin tuntuu että yli puolet squirttaa. Aika jännä että samat naiset squirttaavat joilla on kohonnut virtsankarkailuriski...

Seuraavaksi voit hakea apurahaa japanilaiseen yliopistoon (siellä aihe on tutkimuskohteena) ja korrelaatiota sqirttaavien milffien inkontinenssiongelmaan. 

Vierailija
52/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on pissaa. Mitä muuta se olisi? Onko sinulla jokin ylimääräinen rauhanen, mitä muilla ei ole? Huomaahan sen siinäkin, kun tarpeeksi monta orgasmia on saanut, niin lopulta meinaa tulla kusi. 

Miksihän se sitten on täysin mautonta, ja hajutonta? Olen lukuisat kerrat nuollut vaimoni squrttausnesteet, eikä koskaan ole maistunut kitkerälle. Elikkä ei ainakaan vaimolleni ole virtsaa.

Vierailija
53/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on pissaa. Mitä muuta se olisi? Onko sinulla jokin ylimääräinen rauhanen, mitä muilla ei ole? Huomaahan sen siinäkin, kun tarpeeksi monta orgasmia on saanut, niin lopulta meinaa tulla kusi. 

Miksihän se sitten on täysin mautonta, ja hajutonta? Olen lukuisat kerrat nuollut vaimoni squrttausnesteet, eikä koskaan ole maistunut kitkerälle. Elikkä ei ainakaan vaimolleni ole virtsaa.

Kokeile laittaa purkkiin muutamaksi päiväksi huoneenlämpöön. Jos se ei muutu mijsikään niin kovasti ihmettelen. 

Virtsahan on steriiliä mutta kyllä siinä on aina kontamitaatiota mukana. 

M48, guru

Vierailija
54/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile laittaa purkkiin muutamaksi päiväksi huoneenlämpöön. Jos se ei muutu mijsikään niin kovasti ihmettelen. 

M48, guru

Eihän sitä litra tolkulla tule. Mitenkä sitä purkkiin saisi? Eikä ole jäänyt mitään tahroja lakanoihin. Sitä nesteen määräähän on erittäin vaikeaa arvioida.  Ei tarvitse olla monta millilitraa, niin se saattaa näyttää paljon isommalta määrältä. Tämä nesteen määrän arviointi tuli esille ensiapukurssilla. Siellä kurssin vetäjä havainnollisesti sen, kun tulee paljon soittoja hätäkeskukseen, jossa kerrotaan isosta verenvuodosta, ja se onkin sitten vain pienehkö. Laitahan vaikka puoli desiä vettä lasiin, ja kaada se lakanalle,niin siihen levittiyään helposti arvioi paljon isommaksi määräksi. Siihen ejakulaationesteeseen kun lisätään vielä sperma, niin varmaan moni luulee määrän isommaksi 

Vierailija
55/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Eihän sitä litra tolkulla tule. Mitenkä sitä purkkiin saisi? Eikä ole jäänyt mitään tahroja lakanoih

Esimerkiksi modifioimalla ns. pillupumpun keräämään nestettä. Jotenkin ne japsit, joiden tutkimukseen New Scientic viittaa, ovat onnistuneet tässä, joten miksi emme mekin. 

M48, guru

Vierailija
56/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita desejä squirttaavan naisen kanssa kun olin, niin kyllä se ihan virtsalta haisi ja värikin oli kellertävää. Alkuun kivaa, mutta sitten liika oli vain liikaa. Jatkuvaa säätämistä lakanoiden ja suojien kanssa.

Vierailija
57/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen minä. Jokainen tietää miltä kusi haisee.

Ensinnäkin nää inttäjät on nähneet ruiskimista ainoastaan videoilla, ei sängyssään. Mutta pitäkööt luulonsa. Toinen ei saa naista ruiskimaan ja toinen ei kykene ruiskimaan. Eläkööt tynnyrissään tyytyväisinä.

Vierailija
58/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin nää inttäjät on nähneet ruiskimista ainoastaan videoilla, ei sängyssään. Mutta pitäkööt luulonsa. Toinen ei saa naista ruiskimaan ja toinen ei kykene ruiskimaan. Eläkööt tynnyrissään tyytyväisinä.

On kahdenlaista "ruiskintaa". Toisen neste on peräisin virtsarakosta ja toisen ei. Tässä ketjussa on linkki siihen artikkeliin.

Vierailija
59/97 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kahdenlaista "ruiskintaa". Toisen neste on peräisin vi

Onneksi on kokemusta vaan yhdenlaisesta ruiskimisesta.

Vierailija
60/97 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käy vessassa tyhjentämässä rakon ja tulee sänkyyn. Hän voi sitten squirtata 30 sekuntia siitä, kun selkä on osunut lakanaan, eli 2 min sisällä siitä, kun on noussut pytyltä. Nestettä voi tulla lähemmäs desi. Munuaiset ei toimi tuolla nopeudella, eli kyse ei ole elimistöstä munuaisten kautta tihkuneesta tavallisesta virtsasta vaan jostain muusta, vaikka se virtsarakon kautta tulisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme