Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käyttekö yhdessä kaupassa? mulle se on kauhistus

Vierailija
27.01.2007 |

mies hermostuu aina,viimeistään kassajonossa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä mies hoitaa kaupassa käynnin töistä tullessaan tai sitten viikonloppuna käveisee sillä aikaa, kun lapsi on päiväunilla. Minä suunnittelen ruuat, teen sille listan ja teen sitten ne ruuat. Koko porukalla menee paljon kaummin, jos mies käy yksin selviää puolessa tunnissa. Lisäksi ei tule tehtyä heräteostoksia, kun mies putkiaivoilla lukee vaan listaa, että mitä ostaa. ;)

Vierailija
2/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin käyn kaupassa yksin kun kuuntelen sitä murinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hermot mieheen jos mennään yhdessä :) Se jää aina vitkuttelemaan ja kattelemaan kaikkea turhuuksia.

Vierailija
4/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käy yksin, tai lapsen kanssa.

Joskus mennään yhdessä jos en jaksa kirjoittaa listaa tai haen jotain ylimääräsitä.

Kuten tänään, haluan katsella jotain elokuvia tms.

Mies tykkää shoppaillakin ja lähtee mielellään kauppakeskuksiin kiertelemään ja ostamaan mulle vaatteita :D.

Vierailija
5/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vähintään yhtä hyvä suunnittelemaan/ tekemään ruokia kuin minäkin ja yleensä hoitaa viikonloppuisin muonituksen. Hermot ei mene kellään kaupassa, se on jopa ihan viihdyttävää.

Vierailija
6/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi paha on mennä kaikki yhdessä.

Vierailija
7/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on reilua, koska ei minulla ole aikaa juosta joka päivä viikolla ruokaostoksilla ja toisaalta, onhan noissa hommaakin. Eli ostamme huomattavasti taloudellisemmin yhdessä kauppareissulla ja se ei ole silloin läheskään niin pitkästyttävää puuhaa kuin yksinään tai lapsen kanssa.

Vierailija
8/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten yleensä käydään vuorotellen miehen kanssa, toinen alkuviikolla ja toinen loppuviikosta. Ja silloin tällöin mennään sitten koko porukalla, jotta lapsetkin edes joskus näkevät, että mikä se sellainen ' kauppa' oikein on.

Vierailija
9/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten mies käy. Mutta yhtaikaa tosi harvoin. Mä kattelisin mielellään kaikkea muutakin, mutta mies haluaa äkkiä kassalle ja ulos kaupasta. Se kun ei tee ruokaa niin eihän se osaa ostaa kuin maitoa ja leipää :)

Vierailija
10/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun mies hermostuu aina kaupassa. mitään ei koskaan tarvita ja ei anna mun ostaa mitään. joskus mies kävi yksin kaupassa ja karsi aina kauppalistaa. nyt käyn yksin ja lapset ottaa riemulla äiskän vastaan, kun tuan aina jotain hyvää viikonloppuisin ja myös kaikkee naposteltavaa mitä voi syödä sormiruokana.

Vierailija
11/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kivempaa vaikka aikaa meneekin enemän.

Vierailija
12/12 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla menee hermot mieheen jos mennään yhdessä :) Se jää aina vitkuttelemaan ja kattelemaan kaikkea turhuuksia.

Itsekin käyn mielummin lasten kanssa tai yksinäni. Koko perheellä kun mennään, mies katselee ja katselee ja katselee... Siinä ajassa ehtii uhmis alkaa hyppiä silmille ja vauvallakin tulee kuuma. Ilman miestä kauppalista kädessä käyn vilahtaen kaupassa, vaikka lapsetkin ovat mukana. Ja jostain syystä ne käyttäytyvät aina hyvin, kun vain minä olen matkassa. Jos mies on mukana, niin johan viuhdotaan ja änkyröidään...