Terska pesty liikaa? Kirveilee.. Vaiva kestänyt kohta 6kk
Hei!
Viime joulukuussa minulla oli treffit (en ollut ennen sitä käynyt treffeissä aikoihiin) ja sen jälkeen tämä raskas vaiva alkoi. =( Elikkä ennen kuin lähdin treffeille niin ajattelin pestä kaikki paikat oikein kunnolla ja vaikka treffit päättyisivät sänkyyn.... Elikkä pesin vehkeet varmaan 3-4 kertaa peräkkäin saipulla...tämä oli varmaan iso virhe.....mutta haluaisin varmistaa että paikat tuoksusivat hyville.
Ja niin kävi että päädyimme sänkyhommiin ja oraali ilman kumia ja muu seksi kumilla.
Tämän jälkeen melkein heti terska rupesi punoittaa ja kirveillä (myös kivespussi punoittaa)....kävin 2 kertaa läpi kaikki kaikki sukup.taudit testit ja kaikki olivat negatiivisia...
Kävin lääkärin luona joka ei tiennyt mitään vaan antoi hydrokortisoni käyttöön 2 viikoksi. Eikä auttanut, sen jälkeen lisää erilaisia voiteita eikä niistäkään ei ollut apua. Sen jälkeen lähdin urologille eikä hän osannut sanoa mitään. Hän lähetti minut ihotauti erikoislääkärille joka vaan katsele vehkeet ja sanoi että eihän huomaan mitään erikoista....lisää voiteita vaan...Nyt olin varmaan käyttänyt 10 erilaista voidetta 5 kk ajan.....varmaan nämä tekivät enemmän tuhoa kun höytyä....
Ajattelin että nyt eletään vuonna 2024, tämä ei pitäisi näin hankala vaiva.....ja lähdin takasin urologille.....hän sanoi että STOP nyt kaikki voiteet pois käytöstä ja peset vain lämpimällä vedellä nuo paikat! Nyt olen yrittänyt niin 3 viikoa eikä oikein ole parantumisen merkit näkyvissä. =(
Luin jostain että jos terskan limakalvot ovat pesty rikki niin vaiva voi kestää n. 6kk- vuoteen ennen kuin paranee....
Kokeiltuja voiteita:
Daktarin,sibicort, oftandexa, bacibact, bepanthen, hydrokotisoni 1% ja 2,5%, aloe vera, pimafucort, probicare, canesten, tacrolimus, aqualan duo sekä kookosöljyä.
Onkos muilla samanlaisia kokemuksia? Olisin kiitollinen vastauksista!