Suhde varatun kanssa APUA
Aloin suhteeseen miehen kanssa joka kertoi että on eroamassa puolisostaan ja heidän suhde ollut huono jo kauan nyt vaimo otti yhteyttä on ihan järkyttynyt mies kertonu asiasta omantunnon tuskissaan. ei heillä olekkaan ollu mitää ero aikeita ja uusi vauvakin tulossa mitä hemmettiä mä teen hävettää !
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No jatkatte kolmisin.
Vaimo voi pyytää sut sitten apuun lasten hoitoon ja kotia siivoamaan, kun tuosta miehestä ei siihen ole, sen tietää kaikki.
No ilmoittaudut tulevalle vauvalle lapsenvahdiksi, että vanhemmatkin pääsevät joskus treffeille, etkä aina vain sä + se mies. 😅
Ei hätää! Kelpaat miehelle tyhmäksi reiäksi myös jatkossa!
Vierailija kirjoitti:
No ilmoittaudut tulevalle vauvalle lapsenvahdiksi, että vanhemmatkin pääsevät joskus treffeille, etkä aina vain sä + se mies. 😅
ei naurata se vaimo on tyylii itsarin partaalla raskaana vielä mitä jos menee kesken hävettää miten voi olla näin hölmö
No miksi sun tarvisi mitään tehdä? Jos vaimo vielä ottaa yhteyttä, pyydät anteeksi ja sanot, että sinua johdettiin harhaan tilanteesta. Ja että jos olisit tiennyt, et olisi suhteeseen ryhtynyt. Sitten jatkat elämääsi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei naurata se vaimo on tyylii itsarin partaalla raskaana vielä mitä jos menee kesken hävettää miten voi olla näin hölmö
No, sittenhän se apu on enemmän kuin tervetullutta! Kyllä te sinne kaikki sovitte kun mieskin on jo jaettu.
Menet nyt vaan sinne kouluun niin äidinkään kanssa ei tule riitaa.
No mieshän on selvästi kusettanut sua väittäessään, että on vaimonsa kanssa eroamassa, kun todellisuudesa asian laita ei ollutkaan niin. Hän vain ehkä halusi hiukan hurvitella sun kanssa.
Sinuna lopettaisin suhteen välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Menet nyt vaan sinne kouluun niin äidinkään kanssa ei tule riitaa.
Te niin haluatte jatkaa M:n hyväksikäyttöä? Sori nyt vaan runkkarit. Teistä kolmesta aiotaan vastaisuudessakin puhua netissä. Niin just te Edward,TeeÄssä ja Mikk Saare.
Mun kaveri tiesi miehen olevan parisuhteessa, kun alkoi suhteeseen. Aina hän kertoo, miten IHANA mies se on. Ja miten se jättää kyllä vaimonsa, kunhan nuorin lapsi muuttaa kotoa. Just, just. En henno sanoa hänelle, että onpa tosiaan ihana mies, kun käyttäytyy omaan puolisoaan kohtaan noin. Että mitäs, jos te alatte suhteeseen ja teillä menee huonosti. Ällöttävää.
ex mies aloitti suhteen pomonsa kanssa kun vauva oli vasta syntynyt sit sain kuulla et yrittänyt jokaista työpaikan naista ja kertonu olevansa eron partaalla...ei ollu mulle kyllä puhunu mitää vastaavaa
Minusta tää ketju kertoo riittävästi ap:sta ja tuosta vaimosta. Mies nyt on mikä on. Tod näk harvinaisen läpinäkyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tää ketju kertoo riittävästi ap:sta ja tuosta vaimosta. Mies nyt on mikä on. Tod näk harvinaisen läpinäkyvä.
mitä tää musta kertoo? uskoin ihan oikeesti et on eroamassa nyt sanoo ettei ikinä jätä vaimoa
Aloituksessa oli virhe. Pettäjät eivät koskaan ole tunnontuskissaan, eivätkä tunnusta edes kiinni jäädessään.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa oli virhe. Pettäjät eivät koskaan ole tunnontuskissaan, eivätkä tunnusta edes kiinni jäädessään.
niin se vaimo sano
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri tiesi miehen olevan parisuhteessa, kun alkoi suhteeseen. Aina hän kertoo, miten IHANA mies se on. Ja miten se jättää kyllä vaimonsa, kunhan nuorin lapsi muuttaa kotoa. Just, just. En henno sanoa hänelle, että onpa tosiaan ihana mies, kun käyttäytyy omaan puolisoaan kohtaan noin. Että mitäs, jos te alatte suhteeseen ja teillä menee huonosti. Ällöttävää.
Heh, oi voi. Miten voi olla niin saatanan tyhmä että luottaa pettäjään
Mikä siinä on, että kun vaimo on raskaana, aletaan lirkuttelemaan muille?
Olen useamman kerran arvannut oikein, että kun joku puolituttu mies ottaa yhteyttä, vaimonsa on raskaana.
huhuu