Suomalaisten käytös loukkasi Ismo Leikolaa
Ismo kertoo tänään Efter nion toimittajille Eva Kelalle ja Janne Grönroosille, että hän - kuten moni muukin koomikko - vitsailee paljon omalla kustannuksellaan.
- Minulla oli muutama juttu siitä, että olen lihonut, Ismo pohjustaa.
Hän haluaa edelleen pudottaa painoaan ja olla nykyistä paremmassa kunnossa. Se ei silti anna ventovieraille ihmisille lupaa kommentoida asiaa - etenkään, kun hän ei ole enää pitkään aikaan kertonut kokoonsa liittyviä juttuja.
-Joskus yleisössä olevat olettavat, että hekin saavat (kommentoida) - eivät saa, Ismo alleviivaa.
-Yllättävän moni on varsinkin Suomessa yhtäkkiä kysynyt, että oletko lihonut, hän paljastaa.
Kommentit (8)
No ihan asiaahan tuo on.
Itse saa omista vioistaan vitsailla, mutta moukkamaista jos muut sitä tekevät. Pätee ihan kaikille.
Ihmiset ovat saattaneet kysyä, koska ovat saattaneet ajatella, että se on hyvä keskustelunavaus ja ilahtuu siitä. Voihan kyseessä olla esiintymistyöhön liittyvä tyyli. Mistä sitä tietää ovatko tyynyjä ja peruukkeja ja lisäkkeitä, kun ei tunne.
Olen terveydenhuollon ammattilainen eli saan sanoa kaikkia läskeiksi
Usmo on typerin hauskuuttaa mitä tiedän. Saa mielellään palata Amerikkaan kaltaistensa seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Usmo on typerin hauskuuttaa mitä tiedän. Saa mielellään palata Amerikkaan kaltaistensa seuraan.
Siis Ismo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Ismo
Sinulla on rima korkealla. Kuka on mielestäsi parempi suomalainen koomilkko? Pirkka Pekka Peterilus?
Ismo on aika herkkänahkainen standup-koomikoksi jos tuommoisesta ottaa nokkiinsa.
Ismoa ei saa sanoa läskiksi vaikka se itse sanoo. Vain ammattilainen saa sanoa.