Mä en kyllä TOD halua lapsia vielä!!!
haluan opiskelut kondikseen ja duunipaikan. elämän kuntoon.. tähän asti ollut yhtä taistelua ja kituuttamista, ei nauttimista..
haluan ensin päästä nauttimaan elämästä ja olla sitten tasapainoinen äiti jos joskus lapsia edes saa! ikää nyt 25v.
Kommentit (9)
Suurin osahan täällä on äitejä, isiä, tai sellaiseksi kovasti haluavia.
T:2
Ei siinä sen kummempaa, toivottavasti niitä joskus sulle luoja suo !
hyvin ehdin tehdä lapset kaiken sen jälkeenkin.
5, mulla on kesken koska opiskelen toista tutkintoa.. rankkaa on mutta enpä jätä keskenkään, toivottavasti työ palkitaan..
6, miksi käyn? koska oon aina käynyt ja täältä saa apua ongelmiin, seuraa, hassuttelua. hyvin vähän just av:lla lapsista puhutaan, eiköhän ne oo noi muut palstat.. eniten täällä parisuhteista jauhetaan:)
niin ja oonhan mä äidiksi haluava, ehkä joskus?
ap
Vierailija:
Suurin osahan täällä on äitejä, isiä, tai sellaiseksi kovasti haluavia.
T:2
Olen 24 enkä mäkään halua lapsia vielä viiteen vuoteen. Olen silti palstaillut täällä jo nelisen vuotta. Syitä on monia:
- tää on vilkas palsta, koko ajan uusia aiheita
- täällä voi jutella monista aiheista
- provoilu on joskus hauskaa, ja täällä on todella otollinen maaperä!
- kauhistelen täällä, kuinka kauheaa olisi olla jo äiti
- kavereiden kanssa naureskellaan, kuinka äitiys tyhmentää
- täältä saa neuvoja moneen asiaan
En muuten palstaile kuin av:lla.
Vierailija:
haluan opiskelut kondikseen ja duunipaikan. elämän kuntoon.. tähän asti ollut yhtä taistelua ja kituuttamista, ei nauttimista..haluan ensin päästä nauttimaan elämästä ja olla sitten tasapainoinen äiti jos joskus lapsia edes saa! ikää nyt 25v.
Mitä olet tehnyt 25v, jos ei vieläkään ole opiskelut " kondiksessa" , työtä, tai et ole ehtinyt nauttia elämästä?
Ihan tosissani ihmettelen, itse kun olin tuossa iässä jo valmistunut korkeakoulusta ja hyvässä työpaikassa. Elämästä olen nauttinut aina, jo lapsena, mutta jos sillä tarkoitetaan matkustamista ja juhlimista, olin ehtinyt tehdä molempia kyllästymiseen asti kun täytin 25 v.
valmistunut ekaan tutkintoon 2004 ja nyt toinen kesken.. koko ajan ollut hyvässä duunissa, nyt siis kun opiskelen toista olen ollut 1,5 v duunista pois.. kumpaakin tutkintoon (joihin todella vaikea päästä) oon päässy ekalla...
omistuasunto on jne mut kylä tää kaikki on ollut kovan työn takana.. ongelmilla tarkoitin et oon ollut mm pahassa kolarissa, taistelua..
mut ei lapsia siis mulle! vielä..
ap
Taitaa tuo yksi olla kademieli! Hyvä ap, lapsia ehdit kyllä hankkia myöhemminkin!
Esikoiseni sain silti " vasta" 27 täytettyäni.