Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos poliisi soittaisi sinulle nyt ja vastatessasi sanoisi,

Vierailija
26.05.2024 |

että osasitkin varmaan odottaa puheluamme, mikä on ensimmäinen mieleen tuleva asia, jota ajattelisit puhelun koskevan?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vastaisi. En vastaa enää tuntemattomiin numeroihin ollenkaan.

Vierailija
42/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti oikea aito ihana poliisi (exä)

Sanoi että saman merkkinen auto kuin minulla on paennut kolaripaikalta... mitähhh

Aikoinaan akesta hakivat tiedot, ja hän huomasi minulla olevan saman merkkinen auto

Terveisiä Hannulle💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut sekä Poliisin että Tullin edustajan soittoon. Arvasin, että poliisi ottaa yhteyttä, koska olen asianomistaja eräässä rikosjutussa ja että Tullia kiinnostaa verkkokaupasta tilaamani elektroniikkalaite.

Vierailija
44/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löisin luurin korvaan, lähettäköön kirjeen jos on asiaa.

Vierailija
45/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisin. Irtisanottiin vuokralaisen sopimus 8 kk sitten, äijä asuu asunnossa edelleen ja soittaa poliisille tämän tästä kotirauhan rikkomisesta, jos me edes katsomme taloaan kohti. Hääätö on ensi viikolla, eiköhän se soitto sitä koskisi.

Wow. On kyllä surkea tilanne. Ihan hyvä että vuokralaisella on oikeuksia mutta joissain tapauksissa ne ovat ehdottomasti liian suuret.

Vierailija
46/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että nyt se kristittyjen vaino on alkanut.

Vierailija
47/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin, kuten Poliisi on ohjeistanut: kysyisin soittajan nimeä ja työpaikan puhelinnumeroa. Sanoisin, että soitan takaisin poliisille hänen työpaikalleen.

Hyvä, mun miehelle tuli tekstari rikospoliisista ja hän soitti ja kysyi, onko joku sen niminen rikospoliisi sieltä viestitellyt ja mitä asia koskee. Asia oli ok jakyse oli oikeasti tärkeästä jutusta. Hän ei olisi edes vastaillut siihen tekstariin.

Vierailija
48/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi viime tiedon missä vapautan panttivangit joita olen pitänyt koronan alusta asti ja miten lunnasvaatimukset täytetään.

Vierailija
49/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi viime tiedon missä vapautan panttivangit joita olen pitänyt koronan alusta asti ja miten lunnasvaatimukset täytetään.

* viimein. Alkaa tulla kalliiksi näiden ylläpito.

Vierailija
50/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Onko puolisoni saanut sairauskohtauksen?

2. Onko jollekin lapsistani tapahtunut jotain?

3. Onko vanhemmilleni sattunut jotain?

4, Onko näihin metsiin/vesistöihin taas kadonnut joku, jota poliisi nyt etsii?

Vierailija
51/51 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta jäin kiinni. 15v ajoin mopolla, pari kaveria kyytissä. Pahin 'rikos' aikuisena, olen kävellyt päin punaisia. Siinähän soittelevat 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi