Kysymyksiä omien vaatteiden 'vaatehuollosta'.Pesettekö uudet vaatteet taviskaupoista ennen käyttöä - kaikki tai jotain / mikä ero?
Kysymyksiä omien vaatteiden 'vaatehuollosta'.
Pesettekö uudet vaatteet taviskaupoista ennen käyttöä - kaikki tai jotain / mikä ero?
Oletteko säilyttäneet ostettuja vaatteitanne muovispussissa - tekeekö se pahaa vaatteille?
Kun olette käyttäneet vaatteitanne niin kuinka monen kerran jälkeen pesuun? Pesukoneeseen?
Entä vaatteet jotka menevät pilalle pesukoneessa - miten pesette vai heitättekö jopa pois?
Mitkä vaatteet silitätte?
Missä lämpötilassa peset 'farkut' - silitätkö ne ennen käyttöä?
Silitättekö T-paidat?
Kommentit (5)
Pesen melkein kaikki uudet vaatteet ennen käyttöä. Ehkä jotkut ulkovaatteet jotka ei vastaa iholle menee käyttöön ilman pesua. Pesen jotta saa vaatteista pois valmistuksessa, kuljetuksessa ym niihin tulleet kemikaalit ja liat (olen ollut töissä kahdessa vaatteita valmistavassa yrityksessä joten olen nähnyt kuinka paljon pölyä, likaa ym uusissa vaatteissa on.
Pesettekö uudet vaatteet taviskaupoista ennen käyttöä - kaikki tai jotain / mikä ero?
Tämä vaihtelee. Tietyt merkit voi jättää pesemättä. Jos on vähänkin mitään hajua, niin pesen.
Oletteko säilyttäneet ostettuja vaatteitanne muovispussissa - tekeekö se pahaa vaatteille?
En säilytä vaatteita muovipussissa, minulla on vaatekaappi.
Kun olette käyttäneet vaatteitanne niin kuinka monen kerran jälkeen pesuun? Pesukoneeseen?
Paita menee pari kolme päivää, farkut viikonkin. Riippuu mitä tekee, hikoileeko tai tuleeko muuta likaa. Vaihtelen silleen, että on yleensä vaikka pari puolipitoista paitaa, niin toinen tuulettuu päivän.
Entä vaatteet jotka menevät pilalle pesukoneessa - miten pesette vai heitättekö jopa pois?
En osta sellaisia.
Mitkä vaatteet silitätte? Lähes kaikki yläosat ja muut housut kuin farkut.
Missä lämpötilassa peset 'farkut' - silitätkö ne ennen käyttöä? 20 astetta pikapesu, en silitä vaan oikaisen kunnolla kuivumaan.
Silitättekö T-paidat? Yleensä kyllä. Riippuu vähän kankaasta.
En osta mitään moskaa, joten ei tarvitse.
En pese ennen käyttöä.
Opittu karvaasti että villaiset housut pestään 30 asteessa.
Silitän pitkät housut, farkutkin, paitapuserot. Mutta en alushousuja.
Oletko sinä jälkeen jäänyt? Vai tuotako se älypuhelin teettää?